Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامزاده گفت: توقف ثبت‌نام متقاضیان خادم یاری رضوی موقتی است و در آینده نزدیک ثبت‌نام جدید از متقاضیان بر اساس نیاز کانون‌های تخصصی انجام می‌شود.

«محمد اسماعیل امامزاده» امروز (16 مهرماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری بابیان اینکه بر اساس پدیده جدید خدمت به امام رضا (علیه‌السلام) با عنوان خادم یار افتخاری بیش از 240 هزار نفر از علاقه‌مندان و دلدادگان به حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (علیه‌السلام) که سال‌ها خدمت به امام مهربانی‌ها را در سر داشتند از طریق سامانه آستان قدس رضوی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: 16 هزار نفر از این تعداد مازندرانی‌ها هستند که بانام نویسی در این سامانه به نیت هشتمین امام شیعیان امام رضا (علیه‌السلام) به محرومین استان خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران در خصوص توقف ثبت نامه برای طرح خادم یاری از طریق سامانه، اظهار کرد: مراحل اداری، گزینش و آموزش موردنیاز بدو خدمت خادم یاران به‌صورت دقیق در حال انجام است؛ و از سوی آستان قدس ثبت‌نام به‌صورت موقت متوقف‌شده است.

 

وی یادآور شد: تاکنون حدود 15 هزار خادم یار در مازندران تعیین وضعیت شده و بیش از 10 هزار نفر از این تعداد ثبت‌نام‌شدگان منشاء خدمت به محرومین استان مازندران هستند.

 

امامزاده به 27 عرصه تخصصی خدمت خادم یاران رضوی اشاره کرد و گفت: خادم یاران این استان در کانون‌های محله‌ای و موضوعی (تخصصی) ساماندهی می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر بالغ‌بر 500 کانون تخصصی و محله‌ای در استان فعال هستند که خادم یاران در این کانون‌ها با محوریت خدمت به محرومین بانام نامی امام رضا (علیه‌السلام) فعالیت می‌کنند.

 

امامزاده بابیان اینکه به‌زودی بعد از برگزاری اجتماع میلیونی اربعین حسینی ثبت‌نام خادم یاران افتخاری در استان‌ها آغاز خواهد شد، گفت: طی نشست‌هایی که با آستان قدس رضوی داشتیم مقررشده ثبت‌نام خادم یاران در استان‌ها مطابق سهمیه خواهد بود.

 

وی افزود: سامانه همانند گذشته باز نمی‌شود تا افراد آزاد ثبت‌نام کنند بلکه بر اساس نیاز کانون‌های تخصصی در استان‌ها ثبت‌نام به عمل می‌آید.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند خراسان جنوبي اردبیل خادمیاران رضوی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه

رسول خادم پیشکسوت کشتی ایران که این روزها در کنار مردم سیب‌زده سیستان و بلوچستان حضور دارد با انتشار تصاویری از یک دختر پابرهنه نوشت:

ازش پرسیدم؛ خواهرته؟!

سرش رو به طرف بالا تکون داد، یعنی نه …!

گفتم؛ اینا وسایلِ خونه شماست؟ رو فرشی و کاسه و … اینایی که روی زمین افتاده رو میگم؟

نگام کرد …!

یه هو دیدم چشاش پُر اشک شد …

به هم ریختم! آخه این چه سوالی بود من کردم!

اشک آرام از گونه اش روان شد …

اصرار من به اینکه درست میشه دختر عزیزم هم، هیچ فایده‌ای نکرد …

پای برهنه …

بچه به بغل …

روی گِل‌ها …

با چشم گریون …

قدم برداشت و رفت …

ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی

سیستان و بلوچستان

روستا‌های اطراف شهرستان کُنارک

 

 

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری