Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسفراین با تاکید بر تسریع در روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده شهرستان گفت: تا پایان سال جاری باید عمده کار ساخت و احداث منازل خسارت دیده از سیل انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ طاهر رستمی در جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده شهرستان گفت: بازسازی مناطق سیل زده شهرستان باید با بهره گیری از تلاش همه دستگاه ها، نهادها و بانکها در کمترین زمان ممکن محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرماندار اسفراین، افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که از همه توان نیرو‌ها  و نهادها حداکثر بهره گیری شود و بروکراسی اداری و مقررات دست و پاگیر، مانع و موجب کندی در همکاری ها برای بازسازی منازل خسارت دیده سیل نشود.     رستمی با تاکید بر تسریع در روند کار و اتمام بازسازی منازل روستایی تا قبل از شروع فصل سرما گفت: تا کنون برای 885 واحد خسارت دیده پرونده تشکیل شده که برای تعدادی از این پرونده ها با بانک های عامل قرارداد منعقد شده که پیمانکار باید پی کنی و فوندانسیون و ساخت منازل را آغاز کند.     وی گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری بخشی از مراحل کار به ویژه منازل مددجویان کمیته امداد جهت بهره برداری و افتتاح  آماده می شود.     رستمی افزود:  تعیین تکلیف پرونده خسارت دیدگانی که متقاضی بازسازی منازل خسارت دیده خود نیستند نیز باید در اسرع وقت انجام شود.     گفتنی است؛ بارندگی های بهار امسال سبب جاری شدن سیل در برخی نقاط شهرستان اسفراین و موجب تخریب و خسارت به برخی منازل روستایی در شهرستان اسفراین شد.       پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند خراسان جنوبي اردبیل بازسازی مناطق سیل زده منازل روستایی فرماندار اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟

ایسنا/گلستان فرماندار رامیان با اشاره به رانش زمین در روستای کشکک رامیان میزان خسارت بارش‌ها و رانش را اعلام کرد.

علی جوان حاذق خواه عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

وی بیان کرد: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

فرماندار رامیان هم خسارت بارندگی در این شهرستان را حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس برآوردهای اولیه بارندگی‌های اخیر به هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی و باغی ۲۶۰ میلیارد ریال خسارت زد.

علی جوان افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۵ درصد از اراضی گندم و بخش کمی از مزارع کلزا، ۱۳۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۸ هکتار از بوته‌های توت فرنگی و ۲۰ میلیارد ریال هم مربوط به ۱۵ هکتار از مزارع گوجه فرنگی می‌شود.

وی ادامه داد: حدود هفت کیلومتر از جاده بین مزارع رامیان هم ۹ میلیارد ریال خسارت دید و میزان خسارات به پل سیدکلاته هم حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال است.

براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان