Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:27:27 GMT

برنامه‌ مداحی میثم مطیعی ویژه ایام اربعین

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۳۵۶

برنامه‌ مداحی میثم مطیعی ویژه ایام اربعین

«میثم مطیعی»، مداح سرشناس اهل بیت(ع) در ایام اربعین حسینی در صحن حضرت زهرا(س) و مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا برنامه‌های ذکر مصائب اهل بیت(ع) را اجرا می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «میثم مطیعی»، مداح اهل بیت (ع) از روز جمعه، ۱۹ مهرماه در شهر نجف اشرف و مسیر پیاده‌روی برنامه‌ مرثیه خوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، میثم مطیعی روز جمعه ۱۹ مهرماه در نجف اشرف در صحن حضرت زهرا (س) و در جوار حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) بعد از نماز مغرب و عشا مدیحه‌سرایی می کند.

 

همچنین این مداح در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا نیز از روز دوشنبه، ۲۲ مهرماه تا پنجشنبه، ۲۵ مهرماه در موکب هیأت «میثاق با شهدا» در عمود ۹۳۲ بعد از نماز مغرب و عشا مدیحه‌سرایی می کند.

 

این مراسم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۲ و ۲۳ مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی، در روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمهدی میرباقری و در روز پنجشنبه، ۲۵ مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برگزار می شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند اصفهان خراسان جنوبي مداح اهل بیت ع مسیر پیاده روی اربعین مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال