Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:38:51 GMT

نکاتی برای انتخاب رنگ لباس در فصل پاییز

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۶۲۱

نکاتی برای انتخاب رنگ لباس در فصل پاییز

پاییز فصل هزار رنگ است، فصلی که در آن طبیعت بیش از پیش فریبنده می شود و طیف گسترده ای از رنگ ها خودنمایی می کنند. افرادی که سعی می کنند رنگ لباس هایشان را به رنگ غالب در طبیعت در هر فصلی نزدیک کنند، به دنبال آن هستند که تحسین دیگران را برانگیزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ‌ برای انتخاب رنگ لباس در فصل پاییز، نکاتی وجود دارد که توجه به آن‌ها، شما را خوش استایل تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

۱_  در فصول سرد، یعنی پاییز و زمستان، بهتر است رنگ های گرم بپوشید. رنگ هایی مثل قهوه ای، شکلاتی، نارنجی، شتری و خردلی از جمله رنگ های مناسب این فصل هستند.

۲_ در انتخاب رنگ پوشش خود، حتما به رنگ پوست، مو و چشم خود دقت کنید. پوست هایی با رنگ خاکی، پاییزی به شمار می آیند. برای بهتر دیده شدن در این فصل، از پوشیدن رنگ های سرد و زمستانی مثل زرد کم رنگ، آبی یخی، ارغوانی و رنگ های ملایم دوری کنید. رنگ های مناسب پوست شما در فصل پاییز باید عمیق و گرم باشند مثل زیتونی، شکلاتی، جگری، بنفش و... این رنگ ها  با رنگ پوست های مختلف هارمونی دارند اما باید به درجه و سایه های مختلف آنها دقت کرد.

۳_ رنگ مشکی را در پاییز یکدست و خالص استفاده نکنید. آن را با رنگ های خاکی و گرم یا جواهرات ترکیب کنید. از اکسسوری ها مثل کمربند، شال و زیورآلات غافل نشوید. زیور آلات روش خوبی برای استفاده از رنگ های پر طراوت هستند.

۴_  رنگ های تیره در این فصل، مناسب تر از رنگ های روشن هستند. حتی اگر می خواهید از جین استفاده کنید، جین های تیره را در اولویت قرار دهید.

کد خبر 392511

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مد و لباس لباس پوشیدن طراحی پاییز سیب پاییزه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟

بررسی گفت‌وگوهای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و دریافت خروجی آن معروف به «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورا ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

در ادامه خروجی گرافیکی که از ابر کلمات و کلید واژه‌های پرتکرار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در یک سال اخیر داشتند را از نظر می‌گذارانید.

کد خبر 749076

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی