Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گراوند فرماندار ایلام در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان ایلام بر افزایش نظارت بر موکب‌های بین راهی در چند روز باقی مانده تا اربعین ۹۸ خبر داد و گفت: به این منظور گشت‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی جهاد کشاورزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌بایست به صورت شبانه روزی به این موکب‌ها نظارت کنند.

او افزود: در بحث تجهیز موکب‌ها نیز با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ۲۲۱ تن برنج ۷۴ تن گوشت قرمز ۳۷ مرغ و ۶ تن چای خشک تحویل موکب داران شهرستان گردید.

فرماندار ایلام نظارت بر سازمان حمل و نقل عمومی را از دیگر اقدامات مهم در این ایام برشمرد و ادامه داد: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها توسط افراد سودجو مسئولان امر می‌بایست نسبت به نصب قیمت کرایه در ورودی ترمینال‌های شهرستان اقدام کنند.

تامین آب شرب سالم، اعلام نانوایی‌های کشیک به منظور تامین نان زائران در ایام اربعین و تیم‌های کشیک جهت جمع آوری زباله از دیگر مباحث مهم و مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/د

نظارت بر موکب‌ها در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند