Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مجید فرخی در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن ۹ اکتبر (۱۷مهرماه) روز جهانی پست، با اشاره به فعالیت ۷۸۴ واحد پستی در سطح استان، گفت: از این تعداد ۲۲۸ دفتر ICT شهری، ۴۵۷ دفتر ICT روستایی، ۶۳ نمایندگی پستی و ۳۶ واحد دولتی و باجه مرکزی در حال ارائه خدمات پستی در سطح استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرکت ملی پست و به طبع آن پست آذربایجان‌غربی در راستای سرعت بخشیدن و افزایش کیفیت ارائه خدمات پستی، از فناوری‌های نوین از جمله فناوری‌های IT بهره می‌برد بطوریکه تمامی مراحل ۴ گانه قبول، آماده‌سازی، رهسپاری و توزیع بصورت مکانیزه و بدون استفاده از کاغذ انجام می‌شود.
وی در مورد آمار توزیع مرسوله در استان نیز گفت: در طی ۶ ماهه نخست امسال، ۲میلیون و ۷۶۳هزار مرسوله در سطح استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته ضمن اینکه در هر ماه ۵۰۰۰ مرسوله از خارج کشور وارد استان و حدود ۲۰۰۰ مرسوله از استان به کشورهای دیگر ارسال می‌شود.
مدیرکل پست آذربایجان‌غربی رسالت پست را کاهش ترافیک و سفرهای غیرضروری عنوان و اضافه کرد: ۱۲۵ نامه‌رسان دولتی در سطح استان فعالیت دارند که در طول سال، تنها ۷ روز تعطیل و در سایر روزها فعالیت می‌کنند.
فرخی گفت: از ابتدای امسال و طی ۶ ماه نخست، ۳۷۲۰۶ مورد کارت ملی هوشمند، ثبت‌نام شده ضمن اینکه از ابتدای راه‌اندازی کارت ملی هوشمند در کشور، یک میلیون و ۷۴۱هزار کارت ملی در ۳۲ ایستگاه ثبت‌نام شده و استان آذربایجان‌غربی اولین استان در سطح کشور بوده که در مناطق روستایی مراکز ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را راه‌اندازی کرده بود.
فرخی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال ۴۸۰۰۰ کارت سوخت به استان وارد شده که از این تعداد ۱۰۰۰۰ کارت مخصوص خودروهای جدید و نوشماره بوده و ۱۰ درصد کارت سوخت‌ها نیز در باجه‌ها مانده‌اند.
وی اضافه کرد: پست وظایفی جز مرسولات پستی دارد و یکی از مهم‌ترین آنها تکمیل بانک اطلاعات کدپستی ۱۰ رقمی برای شناسایی مکان‌های شهروندان و طرح ملی GNAF (استانداردسازی مکان های گیرندگان مرسوله"آدرس ملی شهروندان") بوده که این طرح در ارومیه و خوی بصورت ۱۰۰ درصد تکمیل شده و بقیه شهرها هم در حال تکمیل شدن هستند.

46

کد خبر 1308317

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شرکت پست استان آذربایجان غربی کارت سوخت کارت ملی کارت ملی هوشمند سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه باشگاه پرسپولیس اربعین دونالد ترامپ باشگاه استقلال پیاده روی اربعین کردهای سوریه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست