Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@22:37:03 GMT

گوترش درباره اتمام بودجه سازمان ملل هشدار داد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۱۹۰

گوترش درباره اتمام بودجه سازمان ملل هشدار داد

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، «آنتونیو گوترش» روز گذشته (دوشنبه) در نامه ای به ۳۷ هزار کارمند سازمان ملل متحد اعلام کرد که برای تضمین پرداخت حقوق و حق‌الزحمه ها باید یکسری تدابیر اضافی موقتی اتخاذ شود.

وی در بخشی از این نامه افزود: کشورهای عضو فقط ۷۰ درصد از کل بودجه مورد نیاز برای فعالیت های بودجه ای منظم سال ۲۰۱۹ را پرداخت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با کسری بودجه ۲۳۰ میلیون دلاری در پایان ماه سپتامبر مواجه شدیم. با خطر خالی شدن ذخایر نقدینگی پشتیبان تا پایان ماه جاری میلادی(اکتبر) روبرو هستیم.

دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که برای کاهش هزینه ها، یکسری کنفرانس ها و نشست ها به تعویق می افتد وارائه یکسری خدمات نیز کاهش می یابد.

به گفته وی، همچنین تدابیر دیگری برای محدود کردن سفر مقامات فقط برای فعالیت های ضروری و همچنین صرفه جویی در امور انرژی اتخاذ شده است.

در همین حال یک مقام سازمان ملل متحد که خواست نامش فاش نشود، خاطر نشان کرد که گوترش اوایل سال جاری میلادی از اعضای این سازمان خواست برای جلوگیری از مواجهه با مشکلات مالی، منابع مالی برای این سازمان اختصاص دهند اما آنها از انجام این اقدام امتناع کردند.

بدون در نظر گرفتن بودجه عملیات‌های صلح بانی سازمان ملل متحد، بودجه عملیاتی این سازمان برای سال ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ نزدیک به ۵.۴ میلیارد دلاری بوده که آمریکا ۲۲ درصد آن را تامین می کند.

310311

کد خبر 1308327

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان ملل سوریه ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس ترکیه اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین باشگاه استقلال کردهای سوریه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم