Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۲ میلیارد تومان بین دستگاه های استان توزیع شده است که ۸۰ میلیارد تومان آن مربوط به ماده ۱۰ برای جبران بخشی از خسارات وارده ناشی از سیل است که به دستگاه های مربوطه تخصیص داده شد.


به گزارش ایسنا؛ احمد علی موهبتی در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: ۸۸ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان مربوط به اعتبارات موضوع ۲۷صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده است که ۲۰ درصد آن به موضوع جوانان به ۸۰ درصد آن مربوط به ورزش و پروژه های نیمه تمام ورزشی است که تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گفت: بخشی از فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی در شهر های مختلف از قبیل ایرانشهر، زابل، زاهدان و سراوان با حفظ مالکیت برای راه اندازی پارک های علمی و فناوری در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار داده می شود.
موهبتی همچنین از واگذاری صد هکتار زمین در محدوده حاجی آباد زاهدان برای احداث فضای مناسب جهت تولید انبوه اختراعات ثبت شده خبر داد و افزود: ۵۰ هکتار زمین دیگر هم برای احداث انبار های مورد نیاز به سازمان صنعت معدن و تجارت استان واگذار می شود.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات و محدودیت اعتبارات در استان، مبادله به موقع موافقتنامه ها توسط دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و تصریح کرد: دستگاه هایی که تا پایان مهر ماه موفق به تبادل موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نشوند، اعتبارات آنها به سازمان هایی که موافقتنامه خود را در موعد مقرر مبادله کرده اند ابلاغ می شود.
غلامرضا مالکی شجاع، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه با تشریح اعتبارات ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، بر تبادل به موقع موافقت نامه ها توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
در این جلسه همچنین توجه به تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و طرح‌های توسعه اشتغالزایی صنایع دستی، تعمیر و تجهیز فضاهای مورد نیاز پارک های علمی و فناوری و احداث گلخانه های نمونه زیرزمینی در شهرستان های سیستان توسط معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور و موضوعات مربوط به برگزاری دوره های حرفه آموزی توسط فنی و حرفه ای استان در کمپ های ترک اعتیاد، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زاهدان سیستان وبلوچستان سیلاب استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول ۱۱ و پیوست ۳ در خصوص شرکت‌های دولتی با ۱۴۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح جدول شماره ۱۱ گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره ۱۴ تقریبا برابر است، فقط یک مقدار شرکت‌های دولتی کم است، حدود ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، در خصوص نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره ۱۴ مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور