Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله «حقوق شهروندی» و «حقوق خانواده» به مددجویان اشاره کرد و گفت: 67 کارگاه‌ آموزشی برای 3167 مددجوی استان با حضور اساتید و کارشناسان حقوقی در شش ماه نخست سال جاری برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، غلامعلی ملامهدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی شش ماه نخست سال جاری، 667 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده و 68 پرونده حقوقی مددجویان در مراجع قضایی پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات حقوقی و قضایی را یکی از ضرورت‌های توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانوارهای مددجویان دانست و افزود: احقاق حقوق مددجویان در دعاوی حقوقی و کیفری، ارتقای دانش حقوقی و آشنایی با حقوق خانواده از جمله سیاست‌های تسریع در توانمندسازی است که توسط کمیته امداد وکلای نیکوکار ارائه می‌شود.

وی با یادآوری تفاهم نامه این نهاد با کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی، اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه، تنظیم هر نوع سند برای مددجویان در دفاتر اسناد رسمی با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین این نهاد و کانون وکلای دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی به‌ منظور بهره‌مندی مددجویان از خدمات حقوقی و مشاوره‌ای، افزود: طبق این تفاهم‌نامه‌ها ارائه خدمات حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی، جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد به ‌صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واریزی مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۳ برابر شد.

به گزارش تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

tags # بهزیستی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر