Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:12:26 GMT

رونمایی از تمبر تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۵۸۸

رونمایی از تمبر تهران

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه دیروز در آیین نکوداشت روز تهران که در مجموعه کاخ گلستان برگزار شد، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران نیز حضور داشتند.

تمبر مذکور توسط وزیر امور خارجه و شهردار تهران ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و دیگر مدیران و مسئولان حاضر بر حاشیه آن مطالبی را به رسم یادبود نگاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم روز تهران به مناسبت هفته و بازشناسی هویت شهر تهران در جهت ارتقاء سیستم حمل و نقل شهری با حفظ منابع طبیعی و حل معضل آسیب‌های اجتماعی و با شعار تهران شهری برای همه برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز