Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ علیرضا کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه و ارتقاء شاخص های سلامت و ایجاد شور ونشاط  شهروندان همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج عنوان کرد: سال گذشته بر اساس مصوبه شورای شهر عملیات احداث سه زمین ورزشی  واقع در میدان قانع در حوزه شهرداری بهاران، بلوار معلم پایین تر از تقاطع غیرهمسطح بعثت و کمربندی آبیدر جنب هتل لاله  در دستور کار شهرداری مناطق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آغاز عملیات احداث زمین ورزشی چند منظوره در بلوار معلم سنندج خبر داد و افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه ورزش همگانی و همچنین گسترش فضاهای ورزشی این شهرداری از مهمترین اهداف احداث این زمین ورزشی است.

کاظمی همچنین تصریح کرد: احداث زمین ورزشی چند منظوره در بلوار معلم سنندج شامل زمین فوتبال، بستکبال والیبال و در زمینی به مساحت 1400 مترمربع در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این زمین ورزشی 150 متر جدول گذاری، 56 مترمکعب خاکریزی، 1400 مترمربع فنس کشی و 1400 مترمربع تسطیح  وآسفالت انجام خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در نهایت گفت: برای انجام عملیات احداث زمین ورزشی چند منظوره در بلوار معلم مبلغ 110 میلیون تومان هزینه از محل منابع داخلی صرف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج احداث زمین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که در اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، اظهار کرد: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

وی با اشاره به این که کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، توضیح داد: این کانال ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده است و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا می‌باشد.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای طرح دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این طرح، پیشگیری از مسدود شدن مسیر‌های اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن می‌باشد تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آبگرفتگی به وجود آید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند