Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بسکتبال قهرمانی رده سنی زیر ۱۲ سال مناطق مختلف در هشت منطقه جداگانه شهریور ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد که با مشخص شدن تیم های برتر هر منطقه و صعود هشت تیم مرحله نهایی و قهرمانی این مناطق هشتگانه از روز گذشته در سنندج آغاز شده است.

بر این اساس، تیم های کردستان، تهران، توابع تهران، اصفهان، زنجان، هرمزگان، خوزستان و گلستان به عنوان هشت تیم برتر که از مرحله قهرمانی مناطق یک تا هشت کشور موفق به صعود شدند، در این رقابت ها حضور دارند و دیدارهای خود را از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به مدت پنج روز در سالن آزادی شهر سنندج برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نهایی رقابت های بسکتبال مناطق هشتگانه کشور نخست در دو گروه چهار تیمی (الف) و (ب) به صورت دوره ای برگزار می شود و در مرحله فینال چهار تیم صعود کننده از مرحله گروهی ضربدری با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا تیم های اول تا سوم مشخص شوند.

کردستان، تهران، توابع تهران و زنجان در گروه الف این رقابت ها و تیم های اصفهان، هرمزگان، خوزستان و گلستان در گروه ب قرار دارند که باید در مرحله گروهی با یکدیگر رقابت کنند.

کد خبر 4740296

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال ورزش و جوانان کردستان سنندج اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان قزوین گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا