Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:56:10 GMT

جلالی: سپاسی برای باختن به استقلال نمی‌آید

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۰۲۶۲

جلالی: سپاسی برای باختن به استقلال نمی‌آید

سنگربان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: انگیزه فوق‌العاده‌ای برای رویارویی با استقلال داریم و هرگز برای باختن به آزادی نخواهیم آمد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید جلالی‌راد، دروازه‌بان فجرسپاسی شیراز که با درخشش خود در طی بازی و مهار ضربات پنالتی مقابل فولاد، عامل صعود تیمش به مرحله یک هشتم جام حذفی شد، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سختی مقابل فولاد باانگیزه پشت‌سر گذاشتیم اما از آنجا که تیم ما می‌خواهد در بین هیاهوی فوتبال ایران صدایش واضح شنیده شود، بازیکنان غیرت کردند و با هدایت کادر و مدیریت توانستیم فولاد تا دندان مسلح و قدرتمند را شکست بدهیم و هواداران‌مان را شاد به خانه بفرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برخی ناملایمات با تیم فجر شهید سپاسی شیراز افزود: به واقع تیم ما به لحاظ توجه از سوی مسئولان تک و تنها مانده و تنها تلاش‌های آقای فلاح مدیرعامل باشگاه است که ما را امیدوار نگه داشته اما ایشان دست تنها کار بسیار سختی دارد که امیدوارم تا دیر نشده به کمکشان بیایند و تنها تیمی که در ایران به نام یک شهید بزرگوار است را تنها نگذارند. فجر اکنون مورد بی‌مهری مسئولان است.

 

جلالی به رویارویی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: استقلال همیشه تیم بزرگ و قابل احترامی است که هواداران بسیار خوبی دارد اما با کمال احترام ما برای باختن به ورزشگاه آزادی نمی‌رویم و انشاالله تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران خود را در شیراز که واقعا عشق و علاقه عجیبی به تیم خود دارند را شاد کنیم.

 

سنگربان دو فصل گذشته پدیده با اشاره به خاطرات خوب خود از رویارویی با استقلال تهران تصریح کرد: برابر استقلال در بازی برگشت یک پنالتی خوب از امید ابراهیمی گرفتم و اگرچه بازی را نبردیم اما هوادار مشهدی ما از بازی لذت برد. امیدوارم در بازی پیش‌رو هم عملکرد خوبی داشته باشم و انشاالله سربلند از زمین خارج شویم.

فجر سپاسی سعید جلالی راد استقلال تهران جام حذفی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی سعید جلالی راد استقلال تهران جام حذفی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم