Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@23:06:47 GMT

درآمد پست خراسان رضوی ۲۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۱۰۹۸

درآمد پست خراسان رضوی ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: ۳۳۷ میلیارد ریال درآمد پست این استان در ۶ ماهه نخست امسال است که بدون افزایش قیمت ها رشدی ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد موسوی  افزود: ۲۰ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۳۶۹ مرسوله پستی شامل معمولی، سفارشی و پیشتاز در ۶ ماه نخست امسال در خراسان رضوی جا به جا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از کارهای پست ورود به حوزه تجارت الکترونیک است که در این حوزه، خراسان رضوی از شاخص خوبی برخوردار است و رتبه دوم را پس از تهران دارد.

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: پست این استان با ۶۰۲ نیروی پستی در حال خدمات رسانی به شهروندان در ۵۴۱ واحد پستی است  که از این تعداد ۳۷۳ واحد شهری و ۱۶۸ واحد روستایی است.

موسوی افزود: در خراسان رضوی ۲۹۷ دفتر پیشخوان دولت وجود دارد و ۱۰۶ واحد نمایندگی قبول، توزیع و جمع آوری پست هم در این استان فعال است.

وی ادامه داد: تعداد ۹۱ خط پستی در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد یک خط، هوایی، یک خط، ریلی و بقیه زمینی است.

مدیرکل پست خراسان رضوی با اشاره به افزایش تعداد مراجعان دریافت گذرنامه در این روزها به خاطر شرکت مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: پست این استان در شهریور ماه امسال ۱۵۰ هزار گذرنامه و در ۱۵ روز نخست مهر ماه نیز ۵۰ هزار گذرنامه را تحویل شهروندان داده است.

موسوی افزود: هشت هزار و ۵۸۰ مرسوله طی ۶ ماه نخست امسال  از این استان به خارج از کشور ارسال شده است.

خراسان رضوی دارای سه میلیون و ۷۸۴ هزار مکان و کد پستی است که دو میلیون و ۸۷۸ هزار مورد آن در شهرها و بقیه در روستاهای این استان قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روز جهانی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد