Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:25:18 GMT

٢۶ هیات ورزشی در ایرانشهر فعال است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۱۳۵۳

٢۶ هیات ورزشی در ایرانشهر فعال است

عبدالغفور سنگری روز سه‌شنبه در دیدار ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ایرانشهر با فرماندار اظهار داشت: ۲ هزار ورزشکار در این شهرستان بیمه و سازمان یافته هستند.

وی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در ایرانشهر ۴١ صدم مترمربع است افزود: ورزشکاران ایرانشهری در رشته‌های دوومیدانی، کریکت، وشو و هندبال مقام‌های کشوری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ایرانشهر نیز ایجاد بسترهای توسعه ورزش‌های تیمی و قهرمانی، توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان را مهم دانست و گفت: این منطقه داری ظرفیت‌های بالایی در زمینه ورزش است.

ابوذر کوثری اظهار اشت: استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به منظور حمایت و کمک به توسعه فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و امور جوانان ایرانشهر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

۷۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استعدادیابی ورزشی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت:  شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی و دستگاه‌های امدادی   این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود مشکل آبگرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محور‌های این شهرستان از جمله مسیر‌های روستایی و عشایری باز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر