Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ارگی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره ملی ایل سنگسری به میزبانی فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه جشنواره ملی ایل سنگسر از ۲۲ لغایت ۲۴ آبان امسال در استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: این جشنواره فرصت خوبی است تا توانمندی، فرهنگ و اصالت این ذخایر انقلاب معرفی شود ازاین‌رو محوریت این جشنواره صنایع‌دستی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همدلی مردمان این دیار بار دیگر در قالب برگزاری جشنواره ملی عشایر سنگسری سبب همگرایی اجتماعی در میان آحاد جامعه با تکیه‌بر ارزش‌های ملی و دینی خواهد شد ازاین‌رو انتظار می‌رود در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره همکاری‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه برگزاری جشنواره ملی ایل سنگسری در معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عشایر غیور ایل سنگسر در سطح ملی بی‌نظیر است، ابراز داشت: باید از این ظرفیت به وجود آمده در راستای رشد و توسعه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان مهدی‌شهر بهره برد.

ارگی در ادامه تصریح کرد: آحاد مردم و مسئولان باید با انسجام و وحدت و یکپارچگی و همبستگی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره ملی ایل سنگسری گام بردارند تا شاهد برگزار شدن یک جشنواره موفق و رضایت‌بخش در سطح ملی باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش‌های جانبی بسیاری شامل بازی‌های محلی، جشنواره غذا، برپایی سیاه‌چادر، برپایی نشست‌های تخصصی، مسابقات اسب‌سواری و غیره در حاشیه این مراسم تدارک دیده‌شده است انتظار می‌رود مسئول هر بخش کاملاً حوزه خود را کنترل و در اجرای بهتر مراسم تلاش کند.

کد خبر 4740921

منبع: مهر

کلیدواژه: عشایر استانداری سمنان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود