Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:42:48 GMT

مسدود شدن مسیر ایلام - مهران بدلیل واژگونی تریلر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۱۵۷۱

مسدود شدن مسیر ایلام - مهران بدلیل واژگونی تریلر

به علت واژگونی یک دستگاه تریلر حمل سوخت، مسیر ایلام - مهران در محدوده پل کنجانچم از ساعاتی پیش مسدود و باعث ترافیک سنگین خودروها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، یک دستگاه تریلر حامل سوخت که از ایلام به سمت مهران در حرکت بود در محور کنچانچم واژگون شده و دچار آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه تلفات جانی نداشت اما باعث مسدود شدن مسیر شده و هم اکنون تلاش برای بازگشایی مسیر توسط عوامل امدادی و پلیس راه در حال انجام است.

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام علت این حادثه را عدم توانایی راننده تریلر در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد و از رانندگان خواست: تا زمان بازگشایی مسیر جوانب احتیاط و صبر را برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی رعایت کنند.

هم اکنون محور ارتباطی ایلام- مهران دارای بار ترافیکی سنگین است.

شهرستان مهران با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است