Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در مراسم معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان قزوین که ظهر سه شنبه در دادگستری برگزار شد اظهارداشت: امروز مطالبه جدی مردم تتظبم بازار است و در کنار همه مشکلاتی که وجود دارد باید اولویت مسئولان توجه به کنترل بازار باشد.

وی بیان کرد: نظارت و کنترل ها نباید دولتی شود و حضور تعزیرات برای نظم بخشی به بازار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حال حاضر در استان از یک آرامش نسبی برخورداریم هر چند در تامین کالاهای اساسی و کنترل قیمت ها توقع مردم بیشتر است.

حبیبی گفت: تعزیرات حکومتی می تواند همراه با دستگاههای اجرایی به آرامش بازار کمک کند و استانداری نیز در این زمینه آماده همکاری است.
 
وی اضافه کرد: مجموعه تعزیرات استان همیشه در کنار ستاد تنظیم بازار بوده و تعامل خوبی با دستگاهها داشته و روند کارها مطلوب بوده است.

حبیبی یادآورشد: مبارزه با قاچاق کالا در این شرایط از اهمیت ویژه ای برخوردار زیرا مهمترین مانع رونق تولید قاچاق کالاست.

وی اضافه کرد: سیاست و راهبرد کلی ما در استان قزوین حمایت از تولید داخلی است و در این مسیر باید از قاچاق کالا بشدت جلوگیری شود که در این راستا تعزیرات حکومتی گامهای خوبی برداشته است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: از همکاری دستگاه قضایی در راستای حمایت از تولید تشکر می کنیم و اذعان داریم در مسیر حمایت از تولید از ما هم جلوتر هستند و کمک شده تا حمایت از صنعتگران بخوبی محقق شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته با پیگیری های انجام شده در سال گذشته 109 واحد تولیدی راکد وارد چرخه تولید شدند و امسال هم تلاش می کنیم واحدهای بیشتری به تولید بازگردند.

حبیبی اظهارداشت: در شرایط کنونی هیچ واحد تولیدی نباید چراغش خاموش شود و در این میان نگاه مسئولان ارشد استان به معنای واقعی حمایت از تولید است و باید این رویکرد به بدنه دستگاههای اجرایی هم تزریق شود تا کارآمدی بیشتر شود.

وی از احمدی خدمات مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان قزوین هم تقدیر کرد.

کد خبر 4740939

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین تعزیرات حکومتی قزوین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج