Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@14:06:45 GMT

زنگنه: بابک زنجانی‌سنج نداریم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۴۲۰

زنگنه: بابک زنجانی‌سنج نداریم

تین نیوز

وزیر نفت با بیان اینکه اصل بدهی بابک زنجانی بالای دو میلیارد و ۱۰۰میلیون دلار است که با لحاظ بدهی‌های فرعی رقم بدهی‌ها بسیار بالاتری می‌رود، گفت: باور ندارم بابک زنجانی شُرکایی داشته باشد که بخواهند بدهی او را پرداخت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  خانه ملت، بیژن زنگنه روز سه‌شنبه، درخصوص آخرین وضعیت بدهی‌های بابک زنجانی و اینکه آیا به تازگی رقم جدیدی از بدهی‌های بابک زنجانی به وزارتخانه نفت رسیده است؟، اظهار داشت: رقم جدیدی از بدهی‌های زنجانی به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت عنوان کرد: اصل بدهی بابک زنجانی بالای ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون دلار است البته اصل بدهی با فرع آن متفاوت است به طوری که با لحاظ بدهی‌های فرعی، رقم بدهی‌ها بسیار بالاتر می‌رود.

زنگنه با بیان اینکه از جمع بدهی‌های زنجانی فقط ۶۰۰میلیون دلار آن هم در ابتدای بازداشت پرداخت شده و مبلغ دیگری به دست وزارتخانه نفت نرسیده است، تصریح کرد: نمی‌توان این پول را با رایزنی به بیت‌المال برگرداند البته باور ندارم بابک زنجانی شرکایی داشته باشد که بخواهند بدهی او را پرداخت کنند.  

وی با اشاره به وجود اطلاعاتی مبنی بر اینکه بابک زنجانی پول بیت‌المال را در چه بخش‌هایی در داخل و خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده، عنوان کرد: دستگاه‌های ذیربط این مهم را پیگیری می‌کنند هرچند زنجانی بسیار ادعای داشتن پول دارد اما من باور نمی‌کنم او پولی داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بابک زنجانی بیژن زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: حسین بیگلی، راننده ون شهرداری بعد از یافتن کیف حاوی مدارک شخصی، پول و سکه طلا آن را به همراه تمام محتویات به صاحبش بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده زنجانی پس از یافتن کیف به واحد مربوطه مراجعه کرد و محتویات صورتجلسه شد.

این مسوول ادامه داد: این کیف قیمتی به یک شهروند بانوی زنجانی اختصاص داشت که پس از پیگیری ها عودت داده شد.

پیش از این نیز ششم اردیبهشت سال جاری پاکبان زنجانی کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر یک شهروند را به صاحبش برگردانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • لبه تیغ
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!