Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار محمد کاظم تقوی روز سه شنبه در دیدار با مسئولان هیات های صنفی استان خراسان رضوی  افزود: نیروی اانتظامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید به همکاری با اصناف استان برای تامین مایحتاج ضروری مردم و مبارزه با توطئه های اقتصادی دشمنان اهتمام جدی دارد.

وی اظهار داشت: امروز انتظار رهبری و آحاد جامعه از اصناف، وجود اصنافی در تراز آرمان‌های انقلاب و همکاری با نیروی انتظامی است کما اینکه این همکاری ها تاکنون نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموریت بسیار سنگینی بر گردن ماست باید با همت بلند و همکاری صمیمانه بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در راستای رونق  تولید و مقابله با توطئه های دشمن اجرایی کنیم.

سردار تقوی افزود: تشکیل پلیس اصناف در نیروی انتظامی آغاز شده و در آینده نزدیک با تشکیل این نهاد همکاری نیروی انتظامی با اصناف افزایش می یابد.

رییس اتاق اصناف مشهد نیز در این نشست گفت: در سال جاری به رغم برخی مشکلات ناشی از تحریم با تدابیر اتخاذ شده شاهد جو آرام در بخش های مختلف اقتصادی استان هستیم.

محمود بنا نژاد افزود: از اول پاییز سال گذشته تا اول پاییز امسال ۱۸ هزار اخطار و ۶ هزار و ۵۰۰ واحد پلمب شده داشته ایم و در ۶ ماه اول پارسال هفت هزار صدور پروانه و ۱۰ هزار ابطال پروانه  و در ۶ ماه اول امسال نیز هفت هزار صدور پروانه داشته ایم.

وی اظهار داشت: از سال گذشته نرم افزار تبادل اطلاعات اتحادیه، اتاق اصناف و اداره اماکن راه اندازی شده که نتایج بسیار مثبتی را به دنبال داشته است.

وی خواستار اجرای قانون واحد مبارزه با کالای قاچاق در کشور شد و ادامه داد: گاهی کالاهایی که از بازار تهران خریداری شده هنگام حمل به استان خراسان رضوی در طول مسیر به عنوان کالای قاچاق تلقی و ضبط می شود.

در این مراسم از فرمانده انتظامی خراسان رضوی و روسای هیات های صنفی برگزیده استان قدردانی شد.

۶۰۷۰/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد نیروی انتظامی خراسان رضوی اصناف همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی