Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که در راس هیئتی از دستگاه دیپلماسی برای بازدید از مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق به استان آذریایجان غربی سفر کرده، روز گذشته (دوشنبه ۱۵ مهرماه) از بازارچه مرزی سردشت - کیله در هر دو سوی مرزبازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، غلامرضا انصاری از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و امکانات بازارچه کیله قرار گرفت.

او همچنین در نشست مشترکی با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، مقامات استان آذریایجان غربی و اداره راپرین اقلیم کردستان عراق، ضمن استماع اظهارات مقامات ذیربط ایرانی و عراقی پیرامون بازارچه کیله و مزیت‌های آن و برخی مشکلات موجود، تبدیل این بازارچه به مرز رسمی را منوط به تلاش و توافق مشترک مقامات دو کشور و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در هر دو سوی مرز دانست.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه رونق گردشگری و تقویت تبادلات تجاری در این مرز را عامل مهمی برای توسعه و امنیت پایدار برای این منطقه در دو سوی مرز دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزارت خارجه غلامرضا انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» که با حضور سران کشورها و سیاست گذاران اقتصادی کشورهای مختلف جهان در عربستان برگزار می‌شود به ریاض سفر کرده است.

کد خبر 6090596 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی