Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اینتر میامی قصد دارید در روز‌های پیش‌رو سرمربی جدید خود را معرفی کند. به گزاش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق گزارش سایت آمریکایی «MLSsoccer» پائول مک دانا، مدیر ورزشی اینتر میامی اعلام کرد این باشگاه به انتخاب نهایی اولین سرمربی‌اش نزدیک شده است.

باشگاه اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام از ماه مارس ۲۰۲۰ رسماً فعالیت خود را در لیگ MLS آغاز خواهد کرد و در فاصله چند ماه مانده به آغاز فصل جدید به سختی در تلاش است سرمربی و بازیکنان لازم برای شروع این رقابت‌ها را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی هفته‌های اخیر اعلام شد از میان نام‌هایی که برای سرمربیگری این تیم مطرح شده است سانتیاگو سولاری، سرمربی پیشین رئال مادرید و جنارو گتوسو، سرمربی پیشین میلان شانس بیشتری برای تصدی این پست دارند.

پائول مک دانا، مدیر ورزشی اینتر میامی در واکنش به این موضوع گفت: ما تاکنون مذاکرات زیادی برای انتخاب سرمربی داشته‌ایم و می‌خواهیم به زودی آن را نهایی کنیم. توافقات اولیه با گزینه مورد نظر انجام شده و به زودی قرارداد نهایی امضا می‌شود. من شخصاً دوست دارم هرچه سریعتر این کار انجام شود، اما اگر خوش شانس باشیم که طی دو هفته آینده سرمربی جدید را معرفی کنیم، عالی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال اینتر لیگ MLS دیوید بکهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، درپی کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه عزل و سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

با تصمیم افشین حسنی مدیرعامل محترم باشگاه مهرداد خادمی از سرمربی‌گری تیم بزرگسالان بعثت برکنار و محمد میرترابی جایگزین وی شد.

گفتنی است، میرترابی سابقه مربیگری درتیم‌های نساجی مازندران، سپیدرود رشت و داماش گیلان را در کارنامه دارد.

کد خبر 6098803

دیگر خبرها

  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی