Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش منابع محلی، این افراد تحت پوشش شرکت‌های تجاری در انگلیس و هلند و از طریق جاسازی مواد مخدر در کامیون های حامل صیفی‌جات قاچاق می کردند.

پلیس هلند می‌گوید بیش از ۵۰ تن مواد مخدر شامل کوکائین، هروئین و ماری‌جوانا به ارزش ۳۸ میلیون پوند از فوریه تا اکتبر ۲۰۱۸ جابه‌جا شده است.

این نهاد امنیتی اردیبهشت گذشته نیز ۶ عضو دیگر این باند را دستگیر کرد که طبق قرار استرداد مجرمین اتحادیه اروپا، به انگلیس منتقل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر پلیس انگلیس و هلند، مرکز ملی جرایم انگلیس، پلیس اروپا، اداره گمرک و سازمان مرزی انگلیس در ۱۸ ماه گذشته درگیر عملیات کشف این باند بوده اند.

«جین لویدز» از مرکز ملی جرایم انگلیس می گوید: ظن ما بر این است که افراد این باند در عملیات قاچاق گسترده‌ای فعالیت دارند. آنها هزاران کیلو مواد مخدر کشنده را وارد و به گروه های جنایتکار در سراسر کشور توزیع می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که دستگیری این افراد، ضربه مهلکی را به یکی از نهادهای قاچاق مواد مخدر وارد کرده باشد.

به گزارش اسکای نیوز پلیس موفق شده در مجموع ۳۵۱ کیلو کوکائین، ۹۲ کیلو هروئین، ۲۵۰ کیلو ماری جوانا و یکهزار و ۸۵۰ کیلو حشیش را کشف و ضبط کند.

به گفته منابع خبری، شناسایی این باند به ماجرای دستگیری ۱۳ قاچاقچی و کشف یکصد کیلو هروئین در سال ۲۰۱۵ میلادی مرتبط است.

۱۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لندن مواد مخدر کالای قاچاق پلیس انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران