Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:10:31 GMT

کشف ۶۵۰ کیلوگرم مواد افیونی از خودروی سمند در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۰۱۳۰

کشف ۶۵۰ کیلوگرم مواد افیونی از خودروی سمند در گلستان

سردار روح الامین قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

وی با بیان اینکه متهم با یک دستگاه سمند قصد جابجایی مواد افیونی از جنوب کشور به داخل استان را داشت، تصریح کرد: با کنترل محورهای مواصلاتی استان و اشراف اطلاعاتی ماموران، متهم بلافاصله پس از ورود به استان در نیمه های شب شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی خودرو وی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۱۹۵ کیلو حشیش و ۴۵۵ کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی هم دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: مقابله با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر از اولویت های پلیس استان بوده و ماموران انتظامی در این راستا با تمام توان تلاش خواهند کرد لذا شهروندان می توانند در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4740817

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان روح الامین قاسمی فرماندهی انتظامی گلستان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان