Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشکلات خصوصی سازی در کارخانه‌های این استان گفت: قوه قضائیه باید با قدرت هر چه تمام‌تر در جریان خصوصی‌سازی ورود کرده و از هدررفت سرمایه ملی جلوگیری کند. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ضرورت قوی‌تر شدن نیروی انتظامی در تمام ابعاد فعالیت خود اظهار داشت: نیروی انتظامی باید روز به روز قدرتمندتر از قبل برای توسعه عزت، سربلندی و ارتقای امنیت اجتماعی این مرز و بوم تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش می‌کند و در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، بنابراین آحاد مردم باید ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده ناجا نسبت به تکریم و حفظ حرمت کارکنان خدوم این نیروی خدمت‌گزار توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رعایت اخلاق و ادب اسلامی یکی از اولویت‌های جامعه ایران است که آحاد مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند و در برخورد با یکدیگر ادب و اخلاق را رعایت کرده و در مسیر حفظ حرمت‌ها حرکت کنند.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: بیش از 300 وظیفه در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای نیروی انتظامی تدوین و ابلاغ شده که باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود، بنابراین مردم باید ضمن توجه به وظایف ناجا، خدمات جان‌برکفان این نیروی انقلابی را ارج نهند.

اجرای ناصحیح سیاستهای خصوصی سازی به رشد فساد کمک کرداشکالات عملکرد سازمان خصوصی سازی، شامل پوری حسینی هم می‌شودانتظار مردم و نمایندگان برخورد قضایی با مسئولان خصوصی‌سازی‌های غلط است
وی افزود: در جریان‌ها و اجتماع‌های کارگری، باید حرمت نیروی انتظامی حفظ شود چراکه کارکنان این نیروی انقلابی هیچ هدفی را به غیر از خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و تامین امنیت و آرامش مردم دنبال نمی‌کنند و نباید با رعایت نکردن ادب مقابل ناجا آب در آسیاب دشمن ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: سازمان خصوصی‌سازی و مجموعه دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به واگذاری‌های هدفمند، برنامه‌محور و ارزیابی اهلیت افراد متقاضی واحدهای تولیدی ضمن حفظ اشتغال و تولید موجود برای نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی فعالیت مضاعف ایجاد نکنند چراکه در غیر این‌ صورت ناجا باید وظایف اصلی خود را رها کند.

دری نجف آبادی بیان کرد: در صورتی که سازمان خصوصی‌سازی نسبت به واگذاری واحدهای تولیدی آذرآب و هپکو اراک قانون و ضوابط قانونی را رعایت می‌کرد امروز این واحدهای تولیدی به جای دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و قرار گرفتن در سراشیبی رکود، به تولید مشغول بودند و تعداد بسیاری از جوانان اراکی در این واحدها اشتغال داشتند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه باید با قدرت هر چه تمام‌تر در این جریان ورود کرده و از هدررفت سرمایه ملی جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: انگیزه‌ الهی، معنوی و آگاهی نسبت به اهداف والای جمهوری اسلامی و اراده‌های پولادین عامل موفقیت نیروهای نظامی و انتظامی در نظام اسلامی است که باید بیش از پیش در تمام لایه‌های مختلف جامعه به خصوص نیروهای مسلح جاری باشد.

دری نجف آبادی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با کمترین امکانات مقابل دشمن تا بُنِ دندان مسلح بعثی ایستادگی کردند و در عملیات بیت‌المقدس با 6 هزار نیرو توانستند بیش از 19 هزار بعثی را اسیر کنند که عامل این موفقیت چیزی جز اراده‌های پولادین نبود، بنابراین در شرایط کنونی نیز نیروهای نظامی، انتطامی و امنیتی باید با همین رویکرد از آرامش حاکم در جامعه صیانت و مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: مقابله با توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و سایبری، شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های فساد و مواد مخدر و تامین امنیت زائران حرم حسینی در جریان پیاده‌روی اربعین از مهم‌ترین وظایف ناجا در شرایط کنونی است.

انتهای پیام/ز

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد