Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم امید ایران امروز برای اولین مرتبه با حضور اصحاب رسانه زیر نظر حمید استیلی برگزار شد.

 به گزارش "ورزش سه"، این تمرین با حضور 33 بازیکن از ساعت 16 در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد و شاهد تغییرات زیادی نسبت به آخرین تمرین امیدها بودیم که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
در آخرین اردوی امیدها و پیش از سفر این تیم به ازبکستان برای برگزاری دو بازی دوستانه، این فرشاد ماجدی بود که نبض تمرینات را در دست داشت؛ البته ترجیح فرهاد مجیدی این بود که نکات فنی را در حین فوتبال بازی کردن بازیکنان به آنها منتقل کند و به همین دلیل بیشتر شاهد فوتبال درون تیمی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رویه اما با حضور شاهرودی و امامی فر که دستیاران اصلی استیلی در راه المپیک 2020 توکیو خواهند بود، تغییر کرد و بازیکنان بار دیگر پس از گرم کردن، به انجام کارهای تاکتیکی و فوتبال بازی کردن در زمین کوچک پرداختند. رضا شاهرودی و امامی در حین انجام این تمرین، بازیکنان تیم و عملکردشان را زیر نظر داشتند و در سوی دیگر حمید استیلی و چند نفر از شاگردانش در حال صحبت با اصحاب رسانه بودند که برای اولین مرتبه از شروع دور جدید تمرینات اجازه یافته بودند تا در تمرینات حاضر شوند. ضمن اینکه سه گلر  تیم نیز در گوشه ای از زمین صنعت نفت، تمریناتشان را ادامه می دادند.

 

 

 


پس از اینکه صحبت های حمید استیلی و بازیکنان منتخب تیم با رسانه های مختلفی که برای پوشش تمرین حاضر شده بودند، خاتمه یافت، خبرنگاران بلافاصله تمرین تیم امید را ترک کردند تا خودشان را به تمرین تیم بزرگسالان برسانند که قرار بود از ساعت 17 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز شود. استیلی که برخلاف همیشه کت و شلوار رسمی را کنار گذاشته بود و با گرمکن یکدست مشکی به وسط گود رفته بود، در ادامه به جمع بازیکنانش ملحق شد و سعی کرد نکاتی را به آنها برای ایجاد فضای بیشتر در بازی و گلزنی گوشزد کند.


پس از اینکه سایر خبرنگاران زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت را ترک کردند، فرصت زیادی برای ادامه حضور در تمرین نداشتیم. در همین مدت اما حمید استیلی بازیکنانش را به خط کرد  تا نفر به نفر به حسن روشن که کنار زمین روی صندلی نشسته بود، خوش آمد بگویند. روشن یکی  از ستاره های اصلی تیمی بود که در سال 1976 با سرمربیگری حشمت مهاجرانی به المپیک مونترالراه یافت و تا یک چهارم نهایی نیز بالا رفت.
حالا نزدیک به نیم قرن از آن تاریخ می گذرد و اینبار تیم امید ایران که در 5 ماه اخیر شاهد اتفاقات عجیبی بوده، زیر نظر حمید استیلی کارش را برای تعبیر رویای المیپکی شدن آغاز کرده است. شاید حضور حسن روشن هم به نوعی یادآوری این موضوع به بازیکنان بود.

 

 


تمرینات تیم امید در روزهای آینده نیز در دو نوبت صبح  و عصر ادامه پیدا خواهد کرد تا روز جمعه که امیدها در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرخودرو مشهد می روند. شاگردان استیلی بلافاصله پس از این مسابقه به قطر می روند تا یک دیدار تدارکاتی دیگر مقابل استرالیا برگزار کنند و پس از این مسابقه که در روز دوشنبه هفته آینده انجام می شود، بازیکنان به تیم های باشگاهی خود بازخواهند گشت تا به تیم های باشگاهی اشان ملحق شوند.

 


تمرین امروز امیدها با حضور 33 بازیکن برگزار شد. نورافکن به دلیل فراخوانده شدن به تیم ملی بزرگسالان در تمرین حضور نداشت و حبیب فرعباسی گلر تیم نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل نبودن پرواز، در میانه های تمرین با لباس شخصی به پژوهشگاه نفت رسید تا از روز آینده، کارش را آغاز کند.

 

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی

پرسپولیسی ها در دو گروه تمرین کردند.

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)