Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:14:43 GMT

تبریز میزبان مسابقات مینی گلف کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۱۲۸

تبریز میزبان مسابقات مینی گلف کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تقی پور رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی در نشست خبری مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور گفت: مسابقات مینی گلف بزرگسالان کشور در دو بخش مردان و زنان با حضور ۱۷ استان از ۱۹ تا ۲۳ مهر در سایت گلف پارک بزرگ تبریز برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها به منزله انتخابی تیم ملی نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ورزش گلف به عنوان یک ورزش جوان شناسایی می‌شود و از سال ۷۲ فعالیت این رشته ورزشی آغاز شده است که در آذربایجان شرقی هیات گلف ده سال است که تاسیس شده و فعال است.

رئیس هیات گلف استان گفت: رشته ورزشی گلف به عنوان ورزش خانواده باید معرفی شود و در بین خانواده‌های ایرانی و تبریزی ترویج داده شود که یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هیات در این خصوص است.

او تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های رشته ورزشی گلف نبود رقابت رو در رو است که نشان از سالم بودن این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

تقی پور از نبود امکانات این رشته ورزشی در کشور انتقاد کرده و گفت: ایران زمین گلف استاندارد ندارد و یکی از ضعف‌های این رشته برای کشور است که در این خصوص با همکاری شهرداری تبریز اولین زمین مینی گلف استاندارد کشور در پارک ائل گلی تبریز تاسیس شده است که توانایی برگزاری مسابقات جهانی را دارد.

او افزود: با وجود ورزشکاران مستعد، آذربایجان شرقی قطب مینی گلف کشور است و با امکانات موجود می‌توانیم میزبان مسابقات جهانی و کشوری در سطح‌های بسیار بالا باشیم.

رئیس هیات گلف استان گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری تبریز ۹ زمین گلف استاندارد در مجموعه ورزشی یادگار امام برنامه ریزی شده است تا به بهره برداری برسد که با وجود تاسیس این زمین‌های گلف پتانسیل رشته ورزشی گلف بیش از پیش خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات مینی گلف کشوردر تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان