Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال امید گفت: لیگ ایران و مربیان و باشگاه‌های ایران نتیجه گرا هستند و به همین دلیل مربیان ترجیح می‌دهند با بازی دادن به جوانان ریسک زیادی نکنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی بازیکن تیم ملی امیداظهار داشت: از روز گذشته اردوی ما آغاز شده و باشگاه‌ها اجازه حضور اکثر بازیکنانی که به تیم امید دعوت شدند، را دادند، البته چند بازیکن دیگر نیز در آینده به ما ملحق خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر با جدیت بیشتری تمریناتمان را دنبال می‌کنیم. برنامه ریزی‌های لازم از سوی فدراسیون و کادرفنی انجام شده و تلاش می‌کنیم تا به اهداف مدنظرمان برسیم.

غلامی در خصوص انتخاب استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید و حواشی پیرامون تغییرات در کادرفنی تیم امید گفت: حواشی ایجاد شده میان ۲ نفر از بزرگان فوتبال ایران و یک طرف این ماجرا هم فدراسیون فوتبال است و فکر نمی‌کنم به عنوان یک بازیکن بتوانم چنین موضوعی را قضاوت کنم. فدراسیون می‌تواند هر تصمیمی بگیرد و ما به عنوان بازیکن موظف هستیم برای موفقیت تیم تلاش کنیم و تنها هدف ما صعود به المپیک است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در زمان مربیگری مجیدی، استیلی هم در جلسات آنالیز شرکت می‌کرد گفت: ما یک خانواده هستیم و این مسائل یک بحث درون تیمی است. چنین مسائلی نباید این قدر سر و صدا به پا کند، زیرا بحث درون تیمی است و در شرایطی که چشم خیلی از فوتبال دوستان به موفقیت تیم امید است، می‌تواند به ما ضربه بزند، بنابراین فکر می‌کنم این مسائل باید در داخل تیم حل و فصل شود و نباید در این مقطع حساس به مسائل حاشیه‌ای پرداخت.

مدافع تیم ملی امید دلیل بازی نکردن بازیکنان این تیم در مسابقات لیگ برتر را نتیجه گرایی دانست و افزود: لیگ ایران و مربیان و باشگاه‌های ایران، نتیجه گرا هستند، به همین دلیل مربیان نمی‌توانند با بازی دادن به جوانان ریسک زیادی کنند. در واقع کمتر مربی وجود دارد که در یک بازی حساس به بازیکنان جوان فرصت بازی بدهد. اگر مدیران باشگاه‌ها کمی آینده نگر‌ تر و حرفه ای‌تر عمل کنند، خیلی از بازیکنان تیم ملی امید پتانسیل بازی در لیگ را دارند. شاید بتوان گفت اختلاف برترین بازیکن لیگ با بازیکنان ذخیره ۱۰ درصد باشد. امیدوارم مربیان نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشته باشند، زیرا اعتماد به بازیکنان جوان تر، نتایج خیلی خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: نورافکن به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شد

انتهای پیام/

اظهارات عارف غلامی در حاشیه تمرین تیم ملی امید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها

 باشگاه بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ریکارد: نمی توانم عربستان را بارسلونا کنم هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

دیگر خبرها

  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است