Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@03:11:54 GMT

بوفون به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۶۳۳۴

 به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه حدود یک سال و نیم قبل و بعد از دوران باشکوه در یوونتوس همگان تصور می کردند وی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، جان لوییجی بوفون ابتدا راهی پاری سن ژرمن شد و بعد از سپری کردن یک فصل در فرانسه، دوباره در تابستان امسال به یوونتوس بازگشت و در این فصل نیز تا به حال در دو بازی برای این تیم به میدان رفته و عملکرد خوبی نیز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه کوریره دلا اسپورت در خبری عجیب مدعی شد احتمال دارد روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا دوباره به اردوی لاجوردی پوشان دعوت شود. در صورت قطعی شدن صعود زودهنگام تیم ملی ایتالیا به یورو 2020، ممکن است جان لوییجی بوفون برای انجام بازی خداحافظی خود یک بار دیگر درون دروازه تیم ملی کشورش قرار گیرد.

حدود دو سال قبل و در دیدار دراماتیک برابر سوئد که در نهایت باعث شد ایتالیا بعد از 60 سال قادر به صعود به جام جهانی نباشد، جان لوییجی بوفون برای آخرین لباس تیم ملی کشورش را بر تن کرد و در میان اشک و بغض، از عرصه ملی خداحافظی کرد. اما روبرتو مانچینی قصد دارد برای برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان جیجی بوفون، یک بار دیگر وی را به اردوی آتزوری دعوت کند و این دروازه بان باتجربه در یکی از بازی های رسمی پیش روی ایتالیا از تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیو خفن مانوئل نویر که هرگز از یاد نمی‌رود (فیلم) عظمت استادیوم فوتبال مرسدس بنز در آتلانتا آمریکا (فیلم) سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)

دیگر خبرها

  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ