Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن طغرانگار در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان، بر تقویت  ارتباط بین دانشگاه  و صنعت تاکید کرد و گفت: دانشگاه و صنعت باید به‌عنوان ۲ بازوی مهم توسعه جامعه در کنار هم باشند. 

وی افزود: دانشگاه نقش مهمی در تأمین نیازهای به‌روز صنعت دارد و باید برای تحقق این امر مهم مسئولان مدیریت و برنامه لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان گفت: تعامل صنعت و دانشگاه باید در بستر مناسب قرار گیرد و صنعت راهکارهای لازم برای این ارتباط را فراهم کند. 

طغرانگار ابراز کرد: دانشگاه رسالت بسیار مهمی در تأمین نیاز صنایع دارد و می تواند با دانش روز در حوزه صنعت هنر نمایی کند. 

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته ارتباط بین صنعت و دانشگاه در استان بهتر شده است، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است و باید با برنامه مدون وارد عرصه شد. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تصریح کرد: اکثر دانشجویانی که در دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان تحصیل می کنند شاغل هستند و در دانشگاه  مهارت لازم درحوزه کاری خود را کسب می کنند.

طغرانگار با بیان اینکه رسالت اصلی این دانشگاه ارتقای مهارت دانشجویان است، ابراز کرد: این دانشگاه رشته هایی را که نیاز استان است مورد توجه قرار می دهد .

وی  افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان در سه محور آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی و دانشجویی فعالیت می‌کند و این دانشجویان در المپیادها و مسابقات دانشجویی مقام های خوبی کسب می کنند. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تصریح کرد: سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تحصیل می کنند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دانشجو رئیس دانشگاه صنعت فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه

محمد محمدنژاد هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی ضمن اشاره به لزوم ترسیم یک نقشه راه برای صنعت کرمانشاه، گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اقدام به اجرای طرح تحقیقاتی «تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه» با انعقاد قرارداد با دانشگاه رازی نموده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح از محل تجمیع اعتبارات یک درصد استانی است، افزود: با طی مراحل تصویب عنوان موضوع در کمیته علمی، فراخوان، انتخاب مجری، تصویب عنوان موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور به انجام رسید.

عضو هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی تصریح کرد: این اولین فعالیت علمی هست که در یک زمینه، مسیر رفتن از وضعیت کنونی به مقصد را ازطریق نقشه راه میسر می‌کند.

وی ادامه داد: فرایند تهیه این نقشه شامل سازمان‌دهی فرایند برنامه‌ریزی وتحلیل محیطی، شناخت و تحلیل مسائل راهبردی، تدوین مؤلفه‌های جهت‌ساز تعیین منظرها راهبرد‌های اصلی اهداف راهبردی، تعریف شاخص‌ها ارتباط علی و معلولی ابتکارات راهبردی، برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات (تدوین ماتریس پروژه و انجام برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات)، تدوین و ترسیم نقشه راه (مصاحبه ونظرسنجی از خبرگان) و تدوین برنامه عملیاتی صنعت استان کرمانشاه هست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی