Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز؛ پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد یک زندانی که مدعی است بیش از ۹۰ زن را در سراسر این کشور به قتل رسانده اکنون مخوف‌ترین قاتل زنجیره‌ای تاریخ ایالات متحده محسوب می‌شود.

ساموئل لیتل، ۷۹ ساله ادعا کرده است که طی چهار دهه ۹۳ نفر را به قتل رسانده است.

پلیس فدرال ایالات متحده تاکنون موفق شده است ادعای ساموئل لیتل را با پرونده ۵۰ نفر که بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵ به قتل رسیده اند مطابقت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مقامات پلیس فدرال آمریکا قربانیان ساموئل لیتل اغلب افراد «آسیب پذیر» بوده اند. طبق این گزارش قربانیان او اکثرا زنان سیاهپوستی بودند که یا به عنوان روسپی فعالیت می‌کردند و یا معتاد بوده اند.

ساموئل لیتل که پیش از این مشت زن ورزشی بوده به اغلب قربانیان خود در ابتدا یک مشت می‌زده و سپس آن‌ها را خفه می‌کرده است.

پلیس فدرال آمریکا قتل بسیاری از قربانیان ساموئل لیتل را هرگز مورد تحقیق و بررسی قرار نداده بود. دلیل مرگ آن‌ها اغلب استفاده بیش از حد از مواد مخدر یا تصادف تشخیص داده شده بود. از سوی دیگر جسد بسیاری از این زنان هرگز کشف نشد.

به گفته پلیس فدرال آمریکا کارآگاهان بر این باورند که اعترافات ساموئل لیتل در مورد قتل ۹۳ نفر «معتبر» است.

پلیس تاکید کرده است که تک تک ۴۳ پرونده باقی مانده را به دقت مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد داد. ساموئل لیتل از سال ۲۰۱۲ در زندان به سر می‌برد و به حبس ابد محکوم شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر پلیس فدرال آمریکا ساموئل لیتل قاتل سریالی چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از  دستگیری قاتل منجر به قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در عملیات ضربتی پلیس در مریوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم کردستان، سردار علی آزادی از دستگیری قاتل منجر به قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده درعملیات ضربتی پلیس در مریوان  خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر 43 ساله، مادر 38 ساله و دختر 12 ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا  عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس  آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی 2 قبضه سلاح  جنگی کشف شد.

آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات  خانوادگی اعلام کرد، عنوان کرد: متهم  به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد