Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتویدی در مورد رابیو می گوید که او پس از 6 ماه بازی نکردن در تابستان به خوبی آماده شد و همیشه روی کارش متمرکز است.

طرفداری- بلیز ماتویدی معتقد است به آدریان رابیو نیز فرصت بازی خواهد رسید و او به یوونتوس کمک خواهد کرد.

گفته می شود رابیو از نیمکت نشینی در یوونتوس ناراضی است. ماتویدی در مصاحبه با RMC Sport در مورد هموطن و هم باشگاهی خود که نتوانسته به مهره ای فیکس زیر نظر مائوریتزیو ساری تبدیل شود گفت:

نباید فراموش کنیم که رابیو پس از 6 ماه بازی نکردن در نیم فصل دوم فصل گذشته، به یوونتوس آمد و سال قبل برای او دشوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود آدریان در تابستان، پیش فصل خوبی را با یوونتوس پشت سر گذاشت و به خوبی آماده شد. در تمرینات همیشه تمرکز او روی کاری است که باید انجام دهد. اینکه یک بازیکن از لیگی که کاملا از آن شناخت دارد به لیگی که از آن شناختی ندارد می آید کار ساده ای نیست. در تیم رقابت وجود دارد و رابیو نیز به خوبی با گروه وفق پیدا کرده است. شاید آدریان، نتوانسته تاکنون تعداد دیدار هایی که برای انجام آنها امیدوار بود را انجام دهد، اما شانس بازی خود را به دست خواهد آورد و ما روی او حساب خواهیم کرد. او در کمک به تیم برای به دست آوردن عناوین سهم خود را خواهد داشت.

در دیدار این فصل یوونتوس-اسپال، از ماتویدی در پست دفاع چپ استفاده شد. او در این باره گفت:

اگر سرمربی تیم از من بخواهد دوباره و با خوشحالی و رضایت در آن پست بازی خواهم کرد. بازی در آن پست خوب پیش رفت و مهم ترین موضوع کمک به تیم بود که در انجام آن موفق بودم و به خاطرش خوشحالم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید

بنزما این روزها در مادرید حضور دارد

طرفداری | با اعلام باشگاه الاتحاد عربستان، کریم بنزما برای درمان آسیب‌دیدگی خود و انجام تست‌های پزشکی دقیق‌تر، به اسپانیا سفر کرده و در کمپ تمرینی رئال مادرید (والدبباس) حاضر شده‌است. همچنین الاتحاد با انتشار بیانیه‌ای، از کمک رئال مادرید به کریم بنزما تقدیر و تشکر کرد.

بنزما، اسطوره رئال مادرید

کریم بنزما که یکی از اسطوره‌های رئال مادرید به حساب آید، ۱۴ سال برای این تیم به میدان رفت و به تمامی افتخارات ممکن دست یافت. او نه تنها پرافتخارترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها به حساب می‌آید، بلکه در صدر جدول برترین پاسورهای این تیم نیز قرار دارد و دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید نیز قلمداد می‌شود. مهاجم فرانسوی در طول دوران حضورش در استادیوم سانتیاگو برنابئو، 648 بازی انجام داد و آمار 354 گل و 165 پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید