Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران خوزستانی مسیر اهواز تا کربلا را به مناسبت اربعین حسینی روپایی خواهند زد.

به گزارش ایسنا، عبدالجمال مقدم و سجاد مطوری از ساعت 9 صبح فردا (هجدهم مهرماه) حرکت خود را از پل پنجم اهواز به سمت کربلا آغاز می‌کنند.

مطوری و مقدم مسافت‌هایی از مسیر اهواز تا کربلا را به مدت 10 روز به مناسبت اربعین حسینی روپایی خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم برای چهارمین سال است که این مسیر را روپایی خواهد زد. مطوری نیز برای اولین بار است که این مسیر را به نیت امام حسین (ع) با توپ روپایی می‌زند.

این اقدام فرهنگی -  ورزشی مقدم و مطوری به همت شورای شهر اهواز و معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز انجام خواهد شد.

مطوری و مقدم ضمن دعوت از مردم اهواز برای تماشای این کار فرهنگی – ورزشی، اعلام کردند که در صورت حمایت مالی نیز آمادگی ثبت رکوردهای بی‌نظیر را دارند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی