Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور بافرانی با اشاره به اینکه در خصوص اجرای طرح توسعه روستایی، کار‌هایی که انتظار می‌رفت انجام نشد، گفت: اقدامات با طرح ارائه شده متفاوت است و در اجرای این طرح انسجام مدیریت واحد به چشم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «عباسعلی پور بافرانی» شب گذشته (سه شنبه 16 مهر ماه) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با موضوع توسعه پایدار روستایی و عشایری گفت: در خصوص اجرای طرح توسعه روستایی، کار‌هایی که انتظار می‌رفت انجام نشد و اقدامات با طرح ارائه شده متفاوت است و در اجرای این طرح انسجام مدیریت واحد به چشم نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فراکسیون توسعه روستایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص نظارت‌های لازم بر اجرای این طرح هم می‌توان گفت: انحرافات زیادی انجام شده است حتی بانک ها، کارت یارانه روستایی را به عنوان ضمانت قبول ندارند.

 

در بخش دیگری از این برنامه خبری «داوود صادقی»، کارشناس توسعه روستایی با اشاره به اینکه طرح ایجاد اشتغال روستایی و بهره برداری از صنایع دستی و گردشگری و بوم گردی روستاها، به نوعی تغییر ادبیات یک طرح بین المللی است، گفت:  این طرح در حقیقت دردی از روستا‌های کشور حل نکرده و نمی‌کند، زیرا در هیچ کجای این طرح‌ها به بحث آبخیزداری پرداخته نشده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد زائران اربعین حسینی بیرجند خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل روستا و عشایر روستاها روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات با دستگاه‌های متولی و مشخص کردن وظایف هر دستگاه تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های دانش بنیان برای تحقیق بررسی و ارائه خدمات جایگزین برای تفکیک زباله دعوت شده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند

یوسفیان افزود: تفکیک زباله از مبدأ از جمله طرح‌هایی مهم است که با وجود اقدامات و فرهنگ سازی‌های لازم و داشتن صرف اقتصادی، متأسفانه هنوز در کشور محقق نشده است.

او تصریح کرد: مشارکت پایین مردم در همراهی این مهم به تاکید کارشناسان، نیازمند بررسی علمی است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در خصوص زباله‌های الکترونیکی هماهنگی‌های برای واگذاری پیمانکاری برای بازیافت و جمع آوری آن در استان انجام شده است که اطلاعات تکمیلی در جلسات بعد ارائه خواهد شد

در پایان این نشست مشاور طرح مدیریت پسماند ناحیه شمال شرقی استان با ارائه گزارش در خصوص تحقیقات و اقدامات انجام شده پرداخت.

دیگر خبرها

  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند