Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:51:58 GMT

تامین ۶۵ هزار تن گاز مایع در فارس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۷۵۳۲

تامین ۶۵ هزار تن گاز مایع در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه فارس در جلسه با مدیران شرکت‌های موزع گاز مایع گفت: این شرکت نقش تامین کننده در فرایند تامین و توزیع گاز مایع را برعهده دارد.

امیر بنی کریمی با تاکید بر جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی مشخص شده از سوی شرکت ملی پخش توسط شرکت‌های موزع گاز مایع، افزود: یکی از عوامل عدم توزیع بهینه گاز مایع به خانوار‌های بدون گاز طبیعی، نبود سیستم منسجم توزیع در شبکه توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با شناسایی مشترکان واقعی، هماهنگی با ادارات و سازمان‌های مربوطه و راه اندازی برنامه نرم افزاری یک پارچه امور مشترکان گاز مایع می‌توان این مشکل را تا حد زیادی مرتفع کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه فارس افزود: از دیگر عوامل موثر بر توزیع بهینه گاز مایع، کنترل و نظارت شرکت‌های موزع بر نمایندگی‌های مجاز توزیع گاز و اجرای دستورالعمل‌های نظارتی توسط ارگان‌های مسئول است. 

او ادامه داد: توزیع سیلندر توسط نمایندگی‌های غیر مجاز تخلف محسوب و با متخلفان براساس مقررات برخورد خواهد شد.

بنی کریمی، علاوه بر تشریح تبعات و خسارات احتمالی استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت در خودروها، این اقدام را خلاف مقررات و از عوامل کمبود سوخت گاز مایع برای خانوار‌ها دانست و از شرکت‌های موزع و دستگاه‌های نظارتی خواست تا در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/م 

تامین و توزیع گاز مایع در استان  فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت و گاز اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد