Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: به منظور کنترل ترافیک در جاده‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه و کنترل عبور و مرور در ورودی‌های استان تدابیر خوبی اندیشیده شده ضمن اینکه گشت‌های ترافیکی در نقاط حادثه‌خیز حضور دارند. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حیدر عباس زاده در جریان بازدید از زیر ساخت های مرز شلمچه درجمع با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان مسئول کمیته انتظامی و امنیت ستاد اربعین همکاری بسیار خوبی را با سایر دستگاه‌ها در جهت تأمین امنیت مطلوب زائران اربعین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در حوزه انتظامی، اطلاعاتی و تردد برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده ضمن اینکه برای تأمین امنیت و نظم در مواکب و پارکینگ‌ها نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: نیروهای زیادی از استان‌های معین اعم از یگان ویژه ناجا، راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه در اختیار نیروی انتظامی خوزستان قرار داده شده تا با همکاری یکدیگر و همراهی سایر دستگاه‌ها بتوانیم به بهترین شکل ممکن نظم و امنیت را برقرار و در حوزه انتظامی، ترافیکی و کنترل جمعیت اقدامات مناسب و به موقعی را به انجام برسانیم.

سردار عباس زاده یادآور شد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امید می‌رود تا رضایتمندی بسیار خوبی را از سوی زائران به لحاظ امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه، شاهد باشیم.

وی گفت: به منظور کنترل ترافیک در جاده‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه و کنترل عبور و مرور در ورودی‌های استان تدابیر خوبی اندیشیده شده ضمن اینکه گشت‌های ترافیکی در نقاط حادثه‌خیز حضور دارند.

اخبار اربعین 98| فرمانده انتظامی استان ایلام: زائران در جاده‌های ایلام با احتیاط رانندگی کننداخبار اربعین 98| 6 موکب ایرانی و عراقی در مرز شلمچه مستقر شداخبار اربعین 98| زائران استان بوشهر به وسیله 432 دستگاه اتوبوس به شلمچه اعزام شدند

سردار عباس زاده افزود: به منظور تقویت نیروهایمان از سوی استان‌های معین نیروهای پلیس و راهور را در اختیار ما گذاشته‌شده تا نظم و امنیت به شکل بهتری برقرار شود.

وی اظهار کرد: در بحث تردد کامیون‌های حمل بار در زمان مشخصی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی خوزستان از زائران اباعبدالله الحسین خواست تا با گذرنامه به مرزها بیایند و قوانین کشور عراق را رعایت و به آن احترام بگذارند.

انتهای پیام/ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به تلاش ها برای انجام ندادن تکالیف قانونی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز واکنش نشان داد و گفت: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

به گزارش ایلنا ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی حمل ونقل و ایمنی استان تبریز، همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل گفت: رئیس جمهوری دستور داده اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده ای تلاش می کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​