Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت در فضای مجازی نوشت: کانون سیاست گذاری باید بر حمایت از کودکان در معرض آسیب، دارای فقر غذایی، سلامت کودک، بازماندگی از تحصیل، امنیت روانی و جسمی (جلوگیری از کودک‌آزاری) متمرکز شود. تاریخ انتشار: 08:56 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۰۰۱

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علی ربیعی، سخنگوی دولت در فضای مجازی به مناسبت روز جهانی کودک چنین پستی را منتشر کرد:


«در روز جهانی کودک به سنت مادر مرحومم که در دعاهایش، از کودکان همه دنیا تا کودکان تمام مسلمانان و ایرانیان و محله و در پایان کودکان خانه کوچک خود یاد می‌کرد، برای تمامی کودکان دنیا و همچنین سرزمین‌مان شادی، نشاط و سلامتی آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در قبال کودکان این سرزمین و فردای ایران مسئولیم. کودکان سرمایه‌های بی‌بدیل آینده ایران هستند.


کانون سیاست گذاری باید بر حمایت از کودکان در معرض آسیب، دارای فقر غذایی، سلامت کودک، بازماندگی از تحصیل، امنیت روانی و جسمی (جلوگیری از کودک‌آزاری) متمرکز شود.


سیاست گذاری برای کودکان باید دارای پیوستگی از نهاد خانواده تا نهاد‌های ثانویه مثل مدرسه، جامعه، نهاد‌های مدنی و دولت باشد. سعی دولت در این سال‌ها توجه به این فرایند بوده، اما این مسیر درازمدت است. نیاز به تلاش بیشتر همراه با مطالعه و دانش‌افزایی داریم.»

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی ربیعی کودک روز جهانی حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس استان اردبیل در دولت سیزدهم ۲.۵ برابر افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کلام الله صفری پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اردبیل اظهار داشت: سرانه فضاهای ورزشی مدارس استان اردبیل قبل از دولت سیزدهم کمتر از 20 سانتیمتر بوده که این رقم هم اکنون به 51 سانتیمتر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این سه سال عملکرد دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش بی نظیر بوده که شاخص ترین فعالیت ها در عرصه تکریم جایگاه معلمان به عنوان عنصر اصلی نظام تعلیم و تربیت مورد اهتمام بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اجرای طرح رتبه بندی را در همین راستا یادآور شد و بیان کرد: بعد از گذشت 12 سال بلاتکلیفی با تامین اعتبار مورد نیاز مرحله نخست این طرح اجرایی و عملیاتی شد.

صفری نگاه تکریم آمیز به معلم را در دولت مردمی مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه رفتار و کردار معلم الگوی نسل آینده است سعی ما بر این است تا از این ظرفیت انسانی در قالب نیروهای متفکر و تلاشگر به عنوان هدایتگر نسل های نوجوان و جوان بهره گرفته تا سالم ترین و شایسته ترین نیروها در آینده تربیت و تحویل جامعه داده شود.

وی ادامه داد: حل مشکلات زیربنایی آموزش و پرورش جزو دغدغه های اصلی بوده که ما سعی کردیم با اولویت کمبود  فضاهای آموزشی این دغدغه ها را رفع کنیم که در این دولت بالغ بر 78 مدرسه در قالب 313 کلاس درس افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 67 واحد آموزشی نیز در استان اردبیل در حال احداث است که بزرگترین مجتمع آموزشی با نام دارالفنون با 300 میلیارد تومان اعتبار در ماه های آینده به بهره برداری می رسد.

صفری ضرورت احداث 2 هزار کلاس درس را با همت خیرین و نوسازی مدارس یادآور شد و بیان کرد: بعد از گذشت 11 سال توزیع رایگان شیر در بین 120 هزار دانش آموز استان اردبیل آغاز شده است.

وی افزود: اصلاح الکترونیکی اوراق، اتصال تمامی مدارس اردبیل به سیستم اینترنت پرسرعت و خدمات واحد دولت، توزیع 24 هزار جلد کتاب راه موفقیت، برچیده شدن مدارس کانکسی، تولید محتواهای آموزشی راه دور و تاثیر 60 درصدی نمرات نهایی در کنکور از دیگر فعالیت های برجسته بوده است.

صفری گفت: 25 مرکز سنجش سلامت کودکان در استان فعالیت می کنند و تاکنون 88 درصد دانش آموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی مورد سنجش قرار گرفته و مابقی نیز تا پایان اردیبهشت ماه انجام می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است