Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:48:41 GMT

لیست تیم ملی فلسطین برای دیدار با عربستان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۷۸۵۴

لیست تیم ملی فلسطین برای دیدار با عربستان

نورالین ولد علی سرمربی تیم فوتبال فلسطین نام بازیکنان منتخب خود برای دیدار حساس برابر عربستان را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین باید روز سه شنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا 2023 چین به مصاف عربستان برود، فلسطینی ها که هفته سوم رقابت ها استراحت دارند در رام الله تمرینات خود را از روز گذشته شروع کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با موافقت فدراسیون فوتبال عربستان این دیدار در رام الله برگزار می شود، نورالدین ولد علی لیست بازیکنان زیر را برای دیدار برابر عربستان اعلام کرد:

 

وأعلنت إدارة المنتخب الفلسطینی عن استدعاء کلا من: رامی حمادة، توفیق علی، ونعیم أبوعکر، عبد اللطیف البهداری، یاسر حمد، محمد أبو میالة، عبد الله جابر، موسى فیراوی، أحمد قطمیش، مصعب بطاط، محمد خلیل، نظمی البدوی، محمد باسم، محمد یامین، محمود أبو وردة، عدی خروب، إسلام البطران، أحمد ماهر، شادی شعبان، محمد بلح، هیثم خیر الله، تامر صیام، محمود وادی، خالد سالم وصالح شحادة.

 

تیم عربستان در تک بازی خود تا اینجای کار برابر یمن به تساوی دو بر دو رسیده است، فلسطین یک پیروزی حساس برابر ازبکستان و یک شکست برابر سنگاپور تا اینجای کار داشته است. سنگاپور، یمن و ازبکستان همگروه های دیگر این دو تیم هستند.

عربستان تیم ملی عربستان تیم ملی فلسطین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان تیم ملی عربستان تیم ملی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید