Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی در توئیتی با بیان اینکه ما در قبال کودکان این سرزمین و فردای ایران مسئول هستیم، تاکید کرد: سیاست گذاری برای کودکان باید دارای پیوستگی از نهاد خانواده تا نهادهای ثانویه مثل مدرسه، جامعه، نهادهای مدنی و دولت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت در توئیتی با بیان اینکه ما در قبال کودکان این سرزمین و فردای ایران مسئول هستیم، تاکید کرد: سیاست گذاری برای کودکان باید دارای پیوستگی از نهاد خانواده تا نهادهای ثانویه مثل مدرسه، جامعه، نهادهای مدنی و دولت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ربیعی در این توئیت افزود: در روز جهانی کودک به سنت مادر مرحومم که در دعاهایش، از کودکان همه دنیا تا کودکان تمام مسلمانان و ایرانیان و محله و در پایان کودکان خانه کوچک خود یاد می‌کرد، برای تمامی کودکان دنیا و همچنین سرزمین‌مان شادی نشاط و سلامتی آرزومندم.

 

او ادامه داد: ما در قبال کودکان این سرزمین و فردای ایران مسئولیم. کودکان سرمایه‌های بی‌بدیل آینده ایران هستند. کانون سیاست گذاری باید بر حمایت از کودکان در معرض آسیب، دارای فقر غذایی، سلامت کودک، بازماندگی از تحصیل، امنیت روانی و جسمی (جلوگیری از کودک‌آزاری ) متمرکز شود.

 

سخنگوی دولت تاکید کرد: سیاست گذاری برای کودکان باید دارای پیوستگی از نهاد خانواده تا نهادهای ثانویه مثل مدرسه، جامعه، نهادهای مدنی و دولت باشد.

 

وی افزود: سعی دولت در این سال‌ها توجه به این فرایند بوده اما این مسیر دراز مدت است. نیاز به تلاش بیشتر همراه با مطالعه و دانش‌افزایی داریم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند اصفهان خراسان جنوبي علی ربیعی ربیعی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6087935

دیگر خبرها

  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود