Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رضایی از حضور ناوگان فرامنطقه ای در خلیج فارس به عنوان میکروب و ویروس آلوده کننده یاد کرد و گفت: پیام مانور دریایی مرزبانی حفظ امنیت و آرامش منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « قاسم رضایی » در حاشیه رزمایش دریایی هفته ناجا در خلیج فارس ضمن قدردانی صیادان و مرزنشینان استان هرمزگان به جهت رعایت قوانین و مقرارات مرزی، اظهار کرد: مردم فهیم هرمزگان یکسری مطالبات دارند

 

وی با اشاره به کاهش جرائم مرزی در کشور، افزود: رعایت قوانین و مقررات مرزی توسط تجار، صیادان و مرزنشینان از دلایل این کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هرگاه با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرمانده هان نظامی ومسئولان سیاسی صحبت می کنیم، اظهار می کنند که مرزنشینان قدردان فعالیت های مرزبانی به جهت ایجاد تسهیلات در تردها و ایجاد امنیت هستند.

 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به هدفش از سفر به هرمزگان، گفت: برای بازدید از عملکرد مرزبانی، شرکت در مانور دریایی و گفتن خداقوت به همکارانمان در مرزبانی به این استان سفر کرده ام.

 

وی با ذکر این نکته که این مانور با نام اقتدار و آرامش در حال برگزاری است، عنوان کرد: این مانور در راستای ایجاد امنیت و آرامش در خلیج فارس در حال انجام است.

 

سردار رضایی با بیان اینکه خلیج فارس امنیت و آرامش دارد، اظهار کرد: مطالبه جدی مردم نه تنها ایران، بلکه حاشیه نشینان شمالی و جنوبی آن حفظ آرامش است و ما پاسدار این امنیت هستیم.

 

وی 

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد بیرجند زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد مواکب الاتحاد کرمان فرمانده مرزبانی کشور مانور دریایی هفته نیروی انتظامی مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست