Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@19:19:43 GMT

شانش بزرگ هافبک استقلال برای بازگشت به آرامش

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۶۹۶۹

شانش بزرگ هافبک استقلال برای بازگشت به آرامش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی، هافبک استقلال بدون شک یکی از اصلی ترین سوژه های چند هفته اخیر فوتبال ایران بوده. او بعد از خراب کردن پنالتی در دربی و سپس اخراج در آن مسابقه وارد چالش سختی شد. کریمی بعد از ناکامی مقابل پرسپولیس در دیدار تیمش مقابل ذوب آهن هم حضور نداشت اما از روی خوش حادثه برای خودش توسط استراماچونی در بازی های بعدی در جام حذفی و البته بازی مقابل گل گهر به بازی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوی این بازی ها برای استقلال و کریمی با برد همراه شد و در نهایت او بار دیگر در لیست دعوت شده های ویلموتس به تیم ملی هم حضور داشت. حالا کریمی این روزها در تمرینات تیم ملی دیده می شود و نسبت به چند هفته قبل که اوضاع روحی خوبی نداشت با آرامش بیشتری کار خودش را دنبال می کند. در واقع این تعطیلی لیگ و بازگشت دوباره به تمرینات تیم ملی در بهترین زمان ممکن برای هافبکی از راه رسید که نیاز به آرامش و بازیابی روحی داشت.

43257

کد خبر 1308479

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی کریمی باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم تیم ملی فوتبال ایران سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین کردهای سوریه باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها

به گزارش همشهری آنلاین، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

کد خبر 850280 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پل اسکولز: تونی کروس باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال است
  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد