Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی به وجود آمد تا سرعت فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها را افزایش دهد و موتور پیشران این عرصه باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی در طول این سال‌ها دهه به دهه رشد کرده است.

به گزارش ایسنا، دیدار صمیمانه دانشجویان فعال انجمن‌ها و کانون‌های دانشگاه‌های استان با رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در ساختمان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین، در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه هر دانشجویی با هدفی وارد فضای دانشگاه می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان بدانند هر چه امروز برنامه‌ریزی می‌کنند نتیجه آن را در آینده خواهند دید.

وی افزود: داشتن ایده، پیگیری و دغدغه‌مند بودن از جمله رازهای موفقیت است لذا دانشجویان از فرصت‌های خود نهایت استفاده را داشته باشند و بدانند چه سرمایه عظیمی هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین با بیان اینکه گام دوم انقلاب را باید جوانان بردارند همان گونه که گام اول را آنها برداشتند، گفت: جوانان به اهداف خود فکر کنند و با برنامه‌ریزی برای رسیدن به آن تلاش کنند و بدون تمسک به بند «پ» به خداوند توکل کنند.

این مسئول ادامه داد: دوران دانشجویی بزنگاهی است که می‌توان آن را بهترین دوران زندگی دانست از این رو باید تلاش کرد نقش خود را ایفا کرده و اثرگذار باشیم.

پیله‌چی با اشاره به جایگاه دوستان در زندگی هر فرد، عنوان کرد: یکی از تجربه‌هایی که در سال‌های زندگی به دست آورده‌ام این است که دوست خوب و فضای خوب را نباید از دست داد لذا نسبت به انتخاب دوستان خود دقت کرده و با آن‌هایی دوست شوید که توانایی شما را بالا ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اضافه کرد: امروز جهاد دانشگاهی با ۴۰ سال سابقه، هفت هزار نیروی فعال دارد و جوان‌گرایی در جهاد دانشگاهی حاکم است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به وجود آمد تا سرعت فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها را افزایش دهد و موتور پیشران این عرصه باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی در طول این سال‌ها دهه به دهه رشدکرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در این سال‌ها خود را متناسب با نیازهای کشور و تازه‌ترین یافته‌های علمی به روز کرده است، گفت: با اینکه مدرک گرایی در جامعه وجود دارد، اما امروز فرزندان ما متوجه شده‌اند نباید به داشتن مدرک اکتفا کنند به همین دلیل حوزه‌های مهارت‌یابی در حال گسترش است و جهاد دانشگاهی استان قزوین نیز در این فضا قدم‌های بلندی برداشته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین عنوان کرد: این نهاد انقلابی تا به امروز در عرصه‌های مختلف پرچم‌دار بوده و کارهای وزین بسیاری مانند پرداختن به اشتغال و حل مشکلات مردم را در کارنامه دارد.

پیله‌چی در پایان خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به دنبال آن است که با توجه به ظرفیت‌های خود برای رفع نیازهای جامعه قدم بردارد و‌ ما نیز افتخار داریم که لباس خدمت بر مردم را بر تن داریم.

به گزارش ایسنا، در ادامه این دیدار صمیمانه دانشجویان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداخته و در پایان نیز در چالش «اگر رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین بودم، چه می‌کردم؟!» شرکت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین

علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر عملیات سمپاشی و محلول پاشی مزارع و باغات استان با ۴۰ دستگاه پهپاد با اپراتور‌های آموزش دیده انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای استفاده از تکنولوژی‌های نوین مکانیزه در مزارع و باغات؛ قزوین یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه است.

راه انجام یادآور شد: سمپاشی برعلیه انواع آفات به ویژه سن غلات، علف‌های هرز مزارع و محلول پاشی در مزارع و باغات توسط پهپاد علاوه بر دقت و سرعت عمل باعث صرفه جویی و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سمپاشی با پهپاد به دلیل مصرف پایین سموم در کنترل آفات و علف‌های هرز کمک شایانی به پایداری محیط زیست و کاهش اثرات زیست محیطی می‌کند و باعث بهبود کیفیت محصولات تولیدی در مزارع و باغات می‌شود.

راه انجام بیان کرد: استان قزوین از سال ۱۴۰۰ با استفاده از تسهیلات و اعتبارات خطوط مختلف مکانیزاسیون اقدام به شناسایی افراد متقاضی آموزش دیده جهت جذب و خرید انواع پهپاد برای فعالیت در عرصه‌های کشاورزی کرده است.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر قزوین یکی از استان‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات مکانیزه توسط پهپاد‌ها در کشور می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور