Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@23:17:53 GMT

تعطیلی پنجشنبه ها برای بانک ها هم هست

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۸۱۵۱

علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:  طرح تعطیلی مراکز اداری کشور برای روز پنج شنبه که به تصویب این کمیسیون رسید، شامل بانک ها هم می شود.

 

علی ساری با اشاره به اینکه اعضای این کمیسیون با تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه موافقت کردند، اظهار کرد: در این جلسه، طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در کلیه استانها و شهرستانها همانند تهران در دستور کار قرار گرفت و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری در خصوص ابهام صورت گرفته برای کارکنان بانک که حتی موجب برخی اعتراض ها از سوی آنان در فضای مجازی شده است، تصریح کرد: این طرح شامل همه مراکز اداری است و ما در آن هیچ اداره و سازمانی از جمله بانک ها را مستثنی نکرده ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در صورتی که برای مثال بانک ها تعطیل نباشد این تعطیلی قطعا با ابهاماتی مواجه خواهد بود و خانواده ها را سردرگم می کرد. نمی شود که به گونه ای قانون مصوب کرد که بخشی از جامعه تعطیل و بخشی دیگر پنج شنبه ها سرکار باشند.

وی در خصوص اجرایی شدن این طرح نیز گفت: این طرح باید در صحن علنی مجلس مصوب و به تائید شورای نگهبان برسد برای همین نمی توان زمانی را برای اجرایی کردن آن در نظر گرفت.

بر اساس این مصوبه کمیسیون، ساعات کار اداره ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷ خواهد بود و ساعت کار مراکز آموزشی نیز از ۸:۳۰ آغاز خواهد شد و ساعات پایان کار آنان در اختیار خودشان است.

 ناهید تاج الدین در فضای مجازی نوشت: طرح تعطیلی روز‌های پنجشنبه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها که چندی پیش بررسی آن در کمیسیون اجتماعی مجلس به تعویق افتاده بود هم اکنون تصویب شد.

دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد گردشگری و تقویت نهاد خانواده کند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FjI برچسب ها: بانک ، پنجشنبه ، تعطیلی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک پنجشنبه تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟