Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@20:02:34 GMT

هبه 37 میلیون تومانی اوقاف طرقبه به موکب امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۸۲۹۰

هبه 37 میلیون تومانی اوقاف طرقبه به موکب امام رضا(ع)

حجت‌الاسلام حبیب صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بیان کرد: در ماه محرم امسال اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز از محل عوائد اجرای نیات موقوفات مرتبط با ماه محرم، مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک نقدی به مساجد، هیئت‌های مذهبی، تکایا در برگزاری مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در سطح روستاها و شهرستان طرقبه شاندیز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این کمک‌های نقدی در راستای برگزاری مراسم‌های مذهبی همراه با روضه‌خوانی، مداحی، سخنرانی و اطعام در سطح مساجد و حسینیه‌ها و تکایای روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان طرقبه شاندیز انجام شده است‌.
حجت‌الاسلام صادقی اظهار کرد: همچنین در ایام ماه محرم امسال برنامه سرکشی و بازدید از نحوه اجرای نیات موقوفات مرتبط با این ایام انجام شده است و در همین راستا حضور در بیش از ۳۰ حسینیه، مسجد و  تکیه که محل اجرای نیات این موقوفات با برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بودند، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه انجام شده که روستاهای زشک، ابرده، ازغد، سرآسیاب و دهبار از جمله این موارد هستند.
وی با اشاره به برپایی موکب اربعین حسینی به همت اداره‌کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی در کربلای معلی، گفت: اداره اوقاف طرقبه شاندیز از محل عوائد اجرای نیات موقوفات مرتبط این شهرستان، مبلغ  37 میلیون تومان به موکب «امام رضا(ع)» ویژه اوقاف خراسان رضوی در کربلای معلی هدیه کرده است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کمک مالی هیئت های مذهبی مراسم های مذهبی اداره اوقاف طرقبه شاندیز موکب امام رضا ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور