Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار منتخب اولین دوره مسابقه نقاشی کودکان شهر تهران با موضوع «شهری که من دوست دارم» عصر امروز با حضور شهردار تهران در فرهنگستان هنر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پیروز حناچی در این مراسم، با بیان اینکه نگاه هنری و هنرمندانه به شهر اساسا زاویه دید متفاوتی ایجاد می کند، گفت: در آثاری که در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند، روح شاد بچه ها را می توان دید؛ ترکیب رنگ و استفاده متنوع از رنگ ها همگی نشان دهنده شادی و نشاطی است که در وجود کودکان نهادینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: واقعیت این است که بچه ها به ظرافت ها و ریزه کاری هایی توجه می کنند که گاه مورد غفلت بزرگسالان قرار می گیرد.
حناچی ضمن تقدیر از توجه شرکت کنندگان این مسابقه به موضوع دوچرخه های نارنجی در شهر تصریح کرد: اگر بخواهیم کیفیت زندگی در شهر را ارتقا دهیم باید زمینه های آموزش و گفت و گو را برای کودکان فراهم کنیم چرا که آموزش کودکان و مجاب کردن آن ها به افزایش کیفیت زندگی، خانواده را هم تحت تاثیر قرار می دهد.
شهردار تهران با بیان اینکه بسیاری از آثار این مسابقه نشان می دهند، آن چه به طور معمول به عنوان المان های تهران می شناسیم، در نگاه بچه ها اصلا نشانه های پایتخت محسوب نمی شوند، گفت: به طور مثال، در تعداد کمی از آثار برج میلاد به عنوان المان دیده می شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، حناچی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم عنوان کرد: امیدوارم عرصه این رقابت در آینده وسیع تر شود. اگر‌ می‌خواهیم نگاهمان نسبت به شهرها عوض شود، باید این ‌روند را از نونهالان آغاز کنیم. البته در این رابطه باید بر تمام گروه های سنی تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتقا کیفیت زیست شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هدف جشنواره سرود ارتقای کیفی آن است
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد