Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  فاطمه خمسه صبح چهارشنبه در دیدار علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، محمدرضا صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور، حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با استاندار قزوین اظهار کرد: ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی است و فرصتی برای اطلاع رسانی که در این عرصه بسیار مهم است.

وی گفت: سلامت غذا و تقویت دامپزشکی برای ما مهم است در دو سال اخیر  بحران آنفلوانزای مرغی داشتیم و ۶ میلیون مرغ تخم گذار نابود شد اما با عزم جدی بخش خصوصی و درایت سازمان دامپزشکی توانستیم واکسیناسیون را بخوبی انجام داده و استان را پاک کنیم و جشن پاک بودن را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: نقش دامپزشکی در این خصوص  بسیار پر رنگ بود از استاندار نیز انتظار نگاه ویژه داریم.

خمسه با بیان اینکه بهترین کشت و صنعت دامی را داریم یادآور شد: بسیاری از استان های همجوار درگیر مشکلات دامی هستند با برنامه جلو می رویم هرچند نهاده های دامی از خارج از کشور وارد می شود اما باز موفق عمل کرده ایم.

کد خبر 4741590

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین دامپزشکی قزوین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان ایلام قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد نیروی انتظامی شیراز یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه