Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@19:10:16 GMT

خیرین برای بقاء مراکز نگهداری معلولان کمک کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۹۳۰۱

خیرین برای بقاء مراکز نگهداری معلولان کمک کنند

عبدی با بیان اینکه مراکز نگهداری معلولان با مشکلات متعدد مالی رو به رو هستند گفت: این مراکز برای بقا نیازمند ورود خیرین هستند.

«فریدون عبدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: هشت مرکز نگهداری معلولان در دزفول فعال است که در مجموع ۴۵۰ معلول در این مراکز نگهداری می شود‌ که بابت نگهداری آنها نیازمند ورود خیرین هستیم و مبلغ پرداختی به این مراکز جوابگوی نیاز آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره بهزیستی دزفول افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، هزینه نگهداری هر معلول ذهنی به صورت شبانه روزی مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که از این مبلغ فقط مبلغ ۷۰۰ هزار تومان از سوی سازمان بهزیستی به مراگز نگهداری پرداخت می شود و سهم خانواده ها هم مبلغ پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می باشد.

 

وی با بیان اینکه اما چون تعدادی از معلولان مجهول الهویه، بی سرپرست، بدسرپرست و یا از خانواده‌های کم بضاعت و چند معلولی هستند عملا مبلغ خیلی کمی از این ناحیه به مراگز نگهداری می رسد اضافه کرد: این مبلغ جهت مراکز درجه یک است و مراکزی که از نظر رتبه بندی در رتبه های ۲ هستند مبالغ کمتری دریافت می کنند. 

 

عبدی تصریح کرد: با توجه به هزینه های بالای معلولان و افزایش قیمت دارو ، مواد غذایی و افزایش حقوق و حق بیمه کارکنان، مشکلات زیادی برای این نوع مراکز به وجود آمده که می طلبد خیرین به این بخش وورد کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تعطیلی این مراکز از خیرین تقاضا می شود به این مراکز کمک کنند چون واقعا با مشکلات مالی مواجهه هستند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد روزنامه بیرجند بهزیستی دزفول فریدون عبدی شهرستان دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی