Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد با نتایج اخیر شاگردان عبدالله ویسی، مخالفت‌ها با این سرمربی دوچندان شده است. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات تمرین روز گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و شعار چند هوادار علیه عبدالله ویسی اظهار داشت: چند دقیقه تشنج ایجاد شد که پس از دخالت مأموران نیروی انتظامی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی مخالفانی داشت که این مخالفت‌ها با نتایج تیم در لیگ برتر، دوچندان شده است. این نتایج باعث شده است مخالفان عکس‌العمل نشان دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است این هواداران از طرف برخی اعضای شورای شهر باشند، تصریح کرد: بعید می‌دانم این‌گونه باشد. در جایی که شما کار می‌کنید هم حتماً صد درصد افراد موافق شما نیستند. شاهین تیم پرطرفداری است و این هواداران، سلایق مختلفی دارند. همین مسئله باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود که اگر یک پیروزی به دست بیاوریم، قطعاً مشکلات حل می‌شود.

مدیران شاهین به دنبال مهاجم آفریقایی و مربی ارمنستانی

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد واکنش این باشگاه به تداوم جنجال‌های احتمالی در تمرین شاگردان ویسی به تسنیم گفت: تمرینات فعلاً با حضور هواداران برگزار می‌شود، اما اگر تشنج دیگری ایجاد شود، ممکن است تمرینات را به ورزشگاه شهید مهدوی منتقل کنیم و مراحل آماده‌سازی تیم بدون تماشاگر دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال شاهین بوشهر عبدالله ویسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین بوشهر عبدالله ویسی تیم فوتبال شاهین بوشهر عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید