Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این دستورالعمل ضمن اشاره به اهمیت حماسه اربعین حسینی، ابراز امیدواری کرده است که قرارگاه های راهیان نور کماکان به نقش موثر خود با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود با ارائه تسهیلات و خدمات به زائرین عزیز حسینی اقدامات لازم را به عمل آورند.

بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر هماهنگی حداکثری سازمان ها و دستگاه ها در حماسه حسینی و همچنین تردد حداکثری زائرین حسینی از یادمان‌های دفاع مقدس و مسیرهای مواصلاتی با آن، ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی دستورالعملی به قرارگاه های تابعه، سازمان ها و دستگاه های فعال در راهیان نور، حمایت و پشتیبانی خود را از این حماسه عظیم اعلام و دستورات هماهنگی را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ دکتر بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این دستورالعمل ضمن اشاره به اهمیت حماسه اربعین حسینی، ابراز امیدواری کرده است که قرارگاه های راهیان نور کماکان به نقش موثر خود با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود با ارائه تسهیلات و خدمات به زائرین عزیز اقدامات لازم را به عمل آورند.

محدوده جغرافیایی این ابلاغیه، استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان به ویژه یادمان‌های دوکوهه، شلمچه، چزابه، دهلاویه، قلاویزان(نقطه ایثار)، مرصاد، بازی دراز، شهید بهشتی، معراج شهدای اهواز و مسیرهای مواصلاتی یادمان‌ها اعلام شده است.

لازم به ذکر است که طی سنوات قبل، امسال هم امکانات راهیان نور از جمله اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات متنوع فرهنگی، تبلیغی و خدماتی اردوگاه‌ها و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در اختیار زائرین اربعین حسینی علیه السلام قرار گرفته است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس

سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی محروم است و بازی با تراکتور را از دست داده است.

طرفداری | باشگاه استقلال با انتشار پوستری به استقبال بازی حساس امروز تیمش مقابل تراکتور رفته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد از بازی با آلومینیوم در اراک از سوی کمیته انضباطی با محرومیت و جریمه نقدی رو به رو شد و بازی حساس هفته بیست و پنجم تیمش برابر تراکتور را از دست داد.

به جای سیدحسین حسینی، امروز محمدرضا خالدآبادی که شایعات جدایی اش در انتهای فصل از استقلال به گوش می رسد، درون دروازه آبی ها مقابل تراکتور قرار می گیرد. باشگاه استقلال با انتشار پوستری با استفاده از عکس محمدرضا خالدآبادی، به جانشین کاپیتان تیمش در آستانه بازی با تراکتور روحیه داد.

خالد آبادی سال گذشته در سن ۲۱ سالگی در تیم هوادار ۲۰ مسابقه در درون دروازه ایستاد و در ۱۶ مسابقه در لیگ و ۴ مسابقه در حذفی آمار خوب ۸ کلین شیت در تیم هوادار را برجای گذاشته بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال