Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش غیرمترقبه نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که یگان‌ها آزمون خوبی از نظر سرعت عمل و رسیدن به اهداف رزمایش داشته‌اند، گفت: برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور گفت: بعد از تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش، یگان‌های این نیرو به واکنش سریع و متحرک هجومی تغییر ماهیت داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم بود ارزیابی از این یگان‌ها به عمل آید تا میزان آمادگی، تحرک و سرعت یگان‌ها سنجیده شود.

وی با اشاره به ماموریت غیر مترقبه یگان‌های منطقه شمال غرب گفت: نیمه شب گذشته این ماموریت به یگان‌ها ابلاغ شد و آن‌ها بلافاصله وارد منطقه رزمایش شدند و برنامه‌های خوبی در حال اجرا است.

امیر سرلشکر موسوی درباره پیام این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش برای ملت بزرگ ایران پیام خوبی است که سربازان و فرزندان آنها برای اجرای ماموریت‌های خود برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده هستند.

وی تاکید کرد: یگان‌های ارتش در اوج آمادگی قرار دارند و هرنوع ماموریتی که به آنها ابلاغ شود، در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام خواهند داد.

فرمانده کل ارتش افزود: پیام رزمایش برای دشمنان این است که اگر دارای محاسبات غلطی شوند، بدانند که فرزندان این آب و خاک آماده هستند در هر مکان و زمانی لازم باشد با قدرت هرچه تمام‌تر ایستادگی ‌کنند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد:  برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

وی آمادگی یگان های ارتش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما برای دفاع از آرمان‌های نظام، انقلاب، کشور و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی آمادگی کامل داریم.

امیر سر لشکر موسوی درباره ارزیابی این رزمایش غیر مترقبه گفت: یگان‌ها آزمون خوبی از نظر سرعت عمل و رسیدن به اهداف رزمایش داشته‌اند و نمره قبولی را کسب کرده‌اند. امیدواریم به آنچه ستاد کل نیروهای مسلح برای این رزمایش ترسیم کرده، دست پیدا کنیم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره گزارش داد که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را تهدید کرده است.

بن گویر در تازه‌ترین سخنان خود گفته است: من از تصمیم نتانیاهو مبنی بر عدم اعزام هیأت مذاکره کننده به قاهره استقبال می‌کنم.

وی در ادامه افزود: ما خواهان دستیابی به یک توافق غیر مسئولانه نیستیم و طرفدار حمله به رفح هستیم.

این وزیر جنگ طلب رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امیدوارم نتانیاهو به تعهدات خود که طی هفته گذشته قول آنها را به من داد پایبند باشد، چرا که به خوبی می‌داند تاوان عدم پایبندی به این تعهدات چیست!

در همین راستا وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان بن گویر تصریح کرد: سیاست‌هایی که وزیر امنیت داخلی به ضرر نتانیاهو دنبال می‌کند ذلت بار بوده و به امنیت ما لطمه وارد می‌کند.

اسحاق بریک، ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در توییتی نوشت: نتانیاهو این روزها به خوبی می‌داند که در جبهه‌های جنگ چه می‌گذرد و همچنین می‌داند که ادامه این روند منجر به فروپاشی تل آویو از نظر نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: حتی اگر حماس و حزب‌الله دقیقاً همانطور که امروز می‌جنگند، بدون غافلگیری نظامی ادامه دهند، کابینه فرو خواهد پاشید. نتانیاهو به خوبی می‌داند که ما طی بیست سال گذشته در یک وضعیت بن بست نظامی قرار داشته ایم.

کد خبر 6096789

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد